HaE Göran Å;863080Som vanligt väldigt fina kort från dig Håkan Du måste bara vara med i fototävlingen med dina bilder då de är ett föredömme för många. :D Mvh Göran Tack för dom vänliga orden Göran:)! Får väl försöka att inte posta alla bilder jag blir nöjd med på en gång.
DaRe Niklas Lite "sot" på huvvet :) Läckert foto. Svartvitt ser vi för lite av. Micke[/quote ]Det här visar ett av problemen med stora kar.Plantering av växter kan vara lite svårt och har man då en fru som smyger omkring med kameran så kan det se ut så här. Hahaha!! :D
Niklas-Olsson Läckert foto. Svartvitt ser vi för lite av. Tackar, ja...kul å göra lite svartvitt av bilderna också emellanåt :)
doohan Väldigt fina fiskar du har HåE! Bilderna är riktigt bra dom med. Spar någon till fototäblingen!
cfakvarielagret Alexander Ylipää;867752Ibland får man göra en "Albin". Håll andan länge AIK-Luleå 4-1 (3-1 i matcher
Alexander-Ylipaa Christer, slutet är nära - smärtsamt nära. :( DaRe - Ska försöka få till en bild på karet. Det är en av mina kunder i Piteå som har det i en restaurangdel. Karet är på drygt 4000 liter och innehåller 4-5 påfåglar, silver arowana, 14 röda pacus och en gigantisk red tail. Tyvär så hade redtailen gjort ett försök att svälja ena påfågeln så det slutade med att stackaren kvävdes ihjäl.
deelay Alexander Ylipää;867752Ibland får man göra en "Albin". Den borde läggas in i artregistret... kanske under de europeiska sjöarna =)
Ove-Planstedt Den borde läggas in i artregistret... kanske under de europeiska sjöarna =) Fångstplats Luleälven :D
deelay Ophthalmotilapia nasuta resha Den ville tyvärr inte färga ut ordentligt när jag skulle fota... han gillade inte kameran =(
Johan-F Ophthalmotilapia nasuta resha Den ville tyvärr inte färga ut ordentligt när jag skulle fota... han gillade inte kameran =( Är du säker på att det var kameran han inte gillade;)
johho Ophthalmotilapia nasuta resha Den ville tyvärr inte färga ut ordentligt när jag skulle fota... han gillade inte kameran =( Likförbannat snygg :)
deelay Johan Är du säker på att det var kameran han inte gillade;) Det där kändes som ett påhopp =( Moderator??? =)=) johho Jag håller med.
DaRe Ophthalmotilapia nasuta resha Den ville tyvärr inte färga ut ordentligt när jag skulle fota... han gillade inte kameran =( Grymt snygg! resha?! Är det en fångstplats?