RobinH perspicax orange cap VF Metriaclima sp. dolphin manda VF Metriaclima pyrsonotus VF Metriaclima sp.dolphin manda är kanon fin!:D
HaE Dom var riktigt snygga alla tre, men håller med Robin om Metriaclima sp. dolphin manda. En mbuna i min smak.
imported Hm... Uppfiskade förra veckan av en familjemedlem i ett översvämmat Thailand...!8| Mvh/Andreas.
cfakvarielagret A Hm... Uppfiskade förra veckan av en familjemedlem i ett översvämmat Thailand...!8| Mvh/Andreas. Backa bandet ........ nu vill vi veta allt
Rooster (hittade inte helkarsbildtråden :)) bara ett fungerande lysrör för tillfället och en yngelkasse mitt i vägen men lägger upp ett par bilder på mitt 112L CA. :)
Goran-A HåFryeri ghost. Som vanligt väldigt fina kort från dig Håkan Du måste bara vara med i fototävlingen med dina bilder då de är ett föredömme för många. :D Mvh Göran
Micke-P Det här visar ett av problemen med stora kar.Plantering av växter kan vara lite svårt och har man då en fru som smyger omkring med kameran så kan det se ut så här.
cichlids4fun Micke Det här visar ett av problemen med stora kar.Plantering av växter kan vara lite svårt och har man då en fru som smyger omkring med kameran så kan det se ut så här. :Dhaha du behöver ju inte åka till simhallen ens