RobinH Gött med nya härliga foto Jocke... Snart är husrenoveringen klar och då ska det bli foto som aldrig förr:D
JockeB Riktig fina bilder. Nu är du igång på riktigt. Det gillas skarpt. Favoriten här är nog Paraneetroplus Gibbiceps. Fast mest spännande känns Theraps Irregularis Hur många har du av den sistnämde? Jag har bara 5 st.
JockeB Gött med nya härliga foto Jocke... Snart är husrenoveringen klar och då ska det bli foto som aldrig förr:D Låter bra det:)
GurraG Haha det ante mig! Många yngel blev det ju :-D Mc klubben var Freak brothers MC, och Gurra var president vill jag minnas. Stämmer bra ! Minnet sviker inte .... //Gunnar
DaRe Är det du med andra ord. 3 år sedan förre inlägget då blir man lite nyfiken vad du har nu för tiden...
Rivulatus "Ferdinand" från sin bästa sida ;). Doch nybytt vatten och smutsig ruta men mja han e blå hehe lWWhQ-pMtPU
DaRe Ojoj vad blå och snygg. Nu förstår jag att Ove tror mina båda är honor pga av att det inte är så blåa. Stilig. Jag tycker också mina växer långsamt, hmm.