Ove-Planstedt Tack, jaa jag gillar dom mer och mer, jag har 7 st och dom har nu ett 720 själva, förutom ett gäng svärdbärare... Största hanen är runt 20cm, och den minsta är runt 14cm.. Nu när dom fått eget så ser det ut som om det kan bli lek vartefter ;):D Låter lovande:)
JockeB Riktiga favoriter dom där Jocke!;) Jaa synd bara att kameran inte återger färgerna, dom är verkligen blåa med röda fenor i verkligheten.
cichlids4fun Jaa synd bara att kameran inte återger färgerna, dom är verkligen blåa med röda fenor i verkligheten. prova att ändra vitbalansen i kameran
cichlids4fun Bra då kommer du imorrn och ger mig en lektion då ;) :D hänger du med på en golfrunda så ;)
JockeB hänger du med på en golfrunda så ;) Hehehe jaa visst lokalen är 25 meter lång så det är bara o köra på ;)
cichlids4fun Hehehe jaa visst lokalen är 25 meter lång så det är bara o köra på ;) e karen borta? annars kan det nog bli en hel del hole in one.......:D
JockeB e karen borta? annars kan det nog bli en hel del hole in one.......:D Nee det är ett gäng kvar, men det bjuder jag på ;)
RobinH V.Sp.coatzacoalcos paret när de gick i 800l karet.. Riktigt fina, hur fungerar dom nu efter flytten till 660l karet?
salmberg Riktigt fina, hur fungerar dom nu efter flytten till 660l karet? Det går bra. Var lite orolig att Jd och loisellei inte skulle flyga ihop men det gick bra..