FINN Tackar,Mitt par är i lektagen och hon är romstinn.Hade varit en fin julklapp med en lek från dom Xmas:)
Banderad Vilken tropisk art hade du valt Finn om du hade skaffat en? Varför i så fall? Kollade lite på dem du nämnde ovan, orientalis var hyffsat färggrann på vissa bilder. Annars verkar de tropiska channorna inte vara i närheten av så fina som de subtropiska. /Jocke
FINN Som sagt,Jag har tre stycken tropiska.Ch bankanensis,Ch gachua/Limbata & P ch africana.Men är på jakt efter en tropisk till (Orientalis bentota ganga)och en subtropisk (Ornatipinnis) Jag vill gärna ha Orientalis för att dom har en behändig storlek och kräver inte så stora kar och så är dom snygga också Xmas:)
Wilhelm oj, den var fin! Helt i min smak! Visar du fler bilder är jag nog tvungen att fixa till ett Channaakvarium!
FINN Jag väntar på att mina sp turquoise ska bli lite modigare så kommer det mer bilder :D Det är aldrig fel att prova,det kan bara bli kul :P
DaRe FINN, du måste ha ett mission med alla dessa bilder!! Jag gillar skarpt! Otroligt vackra fiskar. Men blir onekligen sugen...
FINN Nu kan jag inte lägga upp fler bilder.Det står att dom är för stora men jag har laddat upp från photobucket hela tiden :S Kanske någon som tröttnat på Channa bilder ;)
RobinH Nu kan jag inte lägga upp fler bilder.Det står att dom är för stora men jag har laddat upp från photobucket hela tiden :S Kanske någon som tröttnat på Channa bilder ;) Gå in i Paint och förminska dom! fortsätt posta bilder;) kul att se alla Channa bilder..
FINN Gå in i Paint och förminska dom! fortsätt posta bilder;) kul att se alla Channa bilder..Vad är det som har ändrats eftersom jag inte behövt det tidigare?
RobinH Vad är det som har ändrats eftersom jag inte behövt det tidigare? Vet faktiskt inte, men jag har alltid förminskat mina foto i paint.