DaRe Det var verkligen en toppenbild till, den hamnade direkt bland mina favoriter!! Härligt uttryck hos fisken och ljuset var vackert naturligt. Snyggt!
HaE Det var verkligen en toppenbild till, den hamnade direkt bland mina favoriter!! Härligt uttryck hos fisken och ljuset var vackert naturligt. Snyggt! Tack David! :)
maltandis HåFina bilder jjacek! Ett par bilder till på Labeotropheus trewavasae mc hanen. Fina bilder, gillar den med massa ljus i skallen (den övre)
maltandis Hälsade på Erik Österlund Kul att se så mycket fina fiskar :) Copadichromis geertsi , Copadichromis sp. "virginalis gold" , Copadichromis sp. "fire-crest mloto" Otopharynx decorus , Placidochromis phenochilus , Lethrinops albus och någon mer jag inte minns namnet på. Här är några av firrarna:
maltandis Lite mer bilder Jag tog med mig 12 stycken virginalis gold, lämnade 12-15 stycken till er andra. Det fanns även ett gäng Geertsismåttingar på 3 cm. Tack för titten Erik och de fina fiskarna
maltandis mycket snygga foto och fiskar! Fiskarna är snyggare än bilderna visar. Jag hälsar nog på snart igen, har ju inte så mycket malawiciklider hemma.
Erik-Osterlund Snyggt Jocke :) Tack för trevligt besök! Den fisken som du glömt namnet på (bild 2 i andra inlägget) är Copadichromis Elongate "luwala reef" :)
maltandis Erik ÖSnyggt Jocke :) Tack för trevligt besök! Den fisken som du glömt namnet på (bild 2 i andra inlägget) är Copadichromis Elongate "luwala reef" :) Kommer snart tillbaka, jag ska bara städa undan lite i karen så jag kan ha lite geertsi oxå :)
maltandis HåNågra Ps. demasoni bilder. Fina bilder som vanligt Håkan, och tack ! Jag levererar massor istället för några bra (kan inte ta så bra bilder som du) bilder. Men massan får nöja sig med det, finns ju många som inte delar med sig alls. Eriks fiskar var rätt snälla när jag var där, skulle kanske ha lite mer ljus om man ska plåta dem. Fina kar och fiskar, och så fick jag ju med mig lite malawisar hem. /J