RobinH Ska prova ett macro objektiv kommande vecka, o det ska bli kul o se hur det fungerar, Fin, och finare lär den bli när den färgar ut ordentligt, speciellt om man har fler än en hane då brukar den dominerande hanen visa sig från sin bästa sida nästan hela tiden, hur många har du?
doohan Jag har 3+3 o dom färgar konstant, Kan dom verkligen bli finare? :) Fin, och finare lär den bli när den färgar ut ordentligt, speciellt om man har fler än en hane då brukar den dominerande hanen visa sig från sin bästa sida nästan hela tiden, hur många har du?
doohan Maylandi En liten Aul.Maylandi hanne på ca 8-9cm. Simmar i mitt gamla odlingsakvarium o det är repigt o skitigt,,
doohan Ja jag har också mycket kvar att lära jag med. Men man tackar! jag passar på att ta åt mig lite i alléfall nu när jag hade lite flyt o fick till några skapliga bilder :) Superbilder doohan. Där har man mycket att lära.
Magnus-m Hej Doohan Är du intresserad av P.mbenji thick lips har jag bilder i denna gamla tråd http://www.ciklider.se/forum/index.php?topic=3311.0
RobinH En liten Aul.Maylandi hanne på ca 8-9cm. Simmar i mitt gamla odlingsakvarium o det är repigt o skitigt,, Mycket fint foto, Men det ser ju inte ut som en A.maylandi!
doohan Vafalls! Tackar! Den är köpt som Maylandi i allafall. Mycket fint foto, Men det ser ju inte ut som en A.maylandi!
doohan Hm Köpte 2 varianter på samma gång, det var Maylandi och Mdoka, Men jag fattade det så att mdoka var den ljusare o lite mindre varianten av dessa två? Tackar! Den är köpt som Maylandi i allafall.
doohan Fina bilder på dina snygga elakingar Tomas! Fotade lite troffar idag samt dessa Fullborni Chalo Tomas
tomsand L. Fuelleborni Chalo Fotade lite troffar idag samt dessa Fullborni Chalo Tomas Bra bilder på snygga fiskar!:D
kattsta bilder på dina snygga elakingar Tomas! Ja dom går i hop med mina regnbågar. Så jag tog lite bilder på dom när jag fotade regnbågarna. Tomas
kattsta Här kommer en bild på en annan snygg fisk, Otopharynx big spot Mpombo Fin firre eller hur min är ganska lik!! Tomas
tomsand Fin firre eller hur min är ganska lik!! Tomas Den är riktigt snygg och ganska lik min Otapharynx. Du glömde att skriva vad det är för sort. Har du också planer på att skaffa goja?:D