kattsta Den är riktigt snygg och ganska lik min Otapharynx. Du glömde att skriva vad det är för sort. Har du också planer på att skaffa goja?:D Det ska vara samma som du har O.big spot. Ingen goja bara pratar goja Tomas
kattsta Min stora taiwan reef hanne... Fin Taiwan reef Det är vell fint med ett lugnt och fint malawi kar så du kan fota. Hoppas inte att du ska byta till pettrisar eller något annat tok Tomas
JockeB snygga fiskar du har beast! Fina bilder på dem också Tackar:) Och jag som varken är en Malwimänniska eller fotograf ;) Men lite har det allt smygit sig in i lokalen, och visst finns det snygga malawis också:D
DaRe Aulonocara Hansbeanchi hane. samt Protomelas "Boadzulu" Snygga, men jag hittar dem inte i artregistret vilka arter är det eller saknar vi dessa arter?
JockeB härligt att se Beast. Börjat tröttna på grävmaskinerna kanske;) Njee det kommer nog inte hända ;) Men lite annat i lokalen skadar ju inte :)
JockeB samt Protomelas "Boadzulu" Snygga, men jag hittar dem inte i artregistret vilka arter är det eller saknar vi dessa arter? Nej då "Boadzulu" är mera fångstplats det lilla jag vet :) Men det är P. Taeniolatus. Aulonocaran är det säkert nån annan som är hemma på Malawi mera än jag som vet :D
Cronan Kallas även hinderi om jag inte är helt ute och cyklar. Bidrar även med några bilder från i kväll. Först ut Protomelas taeniolatus , Hinderi hane och sen hona med tugg. Den hane som står lägst i rang av mina tre utfärgade hanar. Därav de svarta markeringar längs sidan. 35259 35260 Sen far och son Aulonocara "röd rubin" den yngre har börjat vissa mer och mer färg hade dock gärna haft mer rött i han men har en del yngel till på gång 35261 35262