Olof: Jag kan verkligen förstå din oro. Jag kan givetvis inte garantera någonting, och bara hoppas att de är seriösa med sin verksamhet. Det bästa hade onekligen varit att ha en egen lista på en egen server, men det är ju alltid problem med tillgång på lina och programvara.
Jag ser detta mer som en tillfällig grej tills man bestämt sig för vad man ska göra av det, men det är ju dumt om det skulle leda till att folk blir ihjälspammade i stil med
http://www.spamyousilly.com : )
Det enda jag kan säga är att det verkar vara många som använder tjänsten, jag har inte fått några konstiga mail hittills, och jag har sökt på nätet efter klagomål, åsikter och recensioner av tjänsten utan att hitta något om det ...
Vi kanske skulle försöka få ihop en fika någonstans i Lund, och prata lite för att lära känna varandra och se vad vi vill göra egentligen. Om jag bara kastar ur mig ett datum så kanske vi kan se om folk kan?!
Vad sägs om tisdagen den 15 april? Vad det gäller tid så misstänker jag att det är en del som jobbar och inte kan förrän kvällen. Vad kan vara en vettig tid, 18 kanske?
/Mikael