LN Lånat polarns kamera, kan inte med den än men det kommer Fin bild på den flakväxande är man ser rätt bra polyperna om man zoomar i lite
tege Johan Det är verkligen något speciellt med salt.:D Du menar hur illa det smakar när man får det i munnen?:) Bilderna ser ut att ha blivit bra i alla fall.
LN Ja jo det ä nog så:):) Men man ska definitivt passa sig för att dricka från ett saltkar. Gifterna från korallerna kan få en att må riktigt dåligt, ja kan t.o.m tänka mig att om man är känslig för gifterna så kan man styrka me. Ja har fraggat Zoanthusar och tänkte inte på att ha bra ventilation o ja spydde som en katt två timmar senare. Om ja fick i mig giftet genom huden eller om ja andades in vet ja ej, men nu är det alltid plasthandskar på när ja skär i Zoanthusar.
LN En liten bild på mina Gramma. Dom har en helt extrem färg, kan närmast beskrivas som isglassneongulalila :)
LN Inspirerad av Björns finfina bilder i sin tråd så tryckte ja oxå några. Klicka lite på bilderna så att ni få upp dom i storlek. Ballingtillsatserna fortsätter att öka, ligger nu på 70 gram/dygn.