Bra Kajjjan inget fel att ändra sig, då blir det ju liksom så att man får flera saker på en gång. Ska bli spännade att följa.
Litar på ditt moraliska stöd även i fortsättningen, Suma, för nu har jag backat lite (tja, en hel del egentiligen) när det gäller SA-karet med påfåglarna... Jag är för blödig. Jag kan inte göra mig av med det där gamla strävsamma paret!
De fyra VF (eller sjöodlade), och något mindre, påfåglarna flyttar på söndag, men jag skulle ångra mig rejält om jag lät det där gamla paret flytta. De är alldeles för trevliga för det. Och jag vet inte om frugan skulle acceptera det heller...
Så istället ska jag införa någon annan firre i det karet och låta det vara ett SA-kar ett tag till. Skummaren, en Deltec AP702, som jag nyiligen köpt, få ställas åt sidan så länge.
Däremot råder det ingen som helst tvekan angående malawi-karet - tvärtom! De senaste dagarna har jag varit runt och tittat, läst och sett en del på nätet - och bara blivit mer och mer övertygad om min malawi-satsning!
//Kaj