Jonny Alexander Ylipää;868925Ber om ursäkt för speglingarna. Inte lätt att fota i lokalen. :D:D:D E så grymt snygga fiskar.
Banderad Alexander Ylipää;868925Ber om ursäkt för speglingarna. Inte lätt att fota i lokalen. Riktigt fina Alex. Bara att sjunka ner i saccosäcken ni förhoppningsvis har placerat i lokalen och njuta ;) /Jocke
hult87 Riktigt fina och majestätiska altum det ni har! när jag har ett kar värdigt altum kommer jag skaffa ett gäng :) fram tills dess får jag kolla på era och njuta! :) men tyvärr inte i någon saccosäck ;)
cfakvarielagret Tog han några bilder? Enligt Tony Tan ska det dröja 2 år innan de leker! Nix men är min kompis .....
cichlids4fun fotade några under vattenbytet, såg att en hanne hade pillen ute, men såg ingen tydlig hona, nån som vet några tydliga könsskillnader? är rädd att det är 4 hannar annars
cichlids4fun Riktigt mäktiga fiskar det där, de har en fin miljö att hålla till i dessutom. tack, fast jag är sugen på att rensa 1100litarn på CA och göra iordning det för altumen och köpa ett gäng till
Twitch Kul att höra! Jag matar nästan uteslutande med granulat. Någon gång i veckan kan det även bli fryst foder. / Alex