Kajjjan Enorma problem med att ladda upp bilder idag, men den här lyckades jag med efter många försök, men den har ni ju sett i CA-tråden nyligen: 38223 Har några andra som jag ska försöka ladda upp, men jag får nästan bara det här meddelandet varje gång idag: vBulletin-meddelande Ditt bidrag kunde inte hanteras eftersom ett säkerhetsbevis saknades. Om detta skedde oväntat, vänligen meddela administratören och beskriv de åtgärder du gjorde innan du fick detta felmeddelande. //Kaj
Kajjjan Tror faktiskt att den lille killen har potential att bli ännu finare... Jag får försöka fixa en hyfsad bild på honom också. //Kaj
Kajjjan Här kommer några bilder till, dock har jag inte fått till några på lillkillen ännu. 38242 38240 38241 //Kaj
RobinH Ser mycket bra ut kajjan, ser att du fått i en massa växter;) snyggt och det fungerar bra änn så länge.?
Kajjjan Ser mycket bra ut kajjan, ser att du fått i en massa växter;) snyggt och det fungerar bra änn så länge.? Det är Vallisneria och anubias som jag har. Vallisnerian får lite stryk så klart men klarar sig över förväntan. Anubias funkar, bara de är väl förankrade. //Kaj
Kajjjan Den minste av mina två hannar av Parachromis motaguensis . Han har lite andra färgnyanser än den större hannen, lite mer rött i "mosaiken". Kan bli riktigt fin han också.:D 38248 38247 38246 //Kaj
DaRe Den minste av mina två hannar av Parachromis motaguensis . Han har lite andra färgnyanser än den större hannen, lite mer rött i "mosaiken". Kan bli riktigt fin han också.:D 38248 38247 38246 //Kaj Attans vad sugen jag blir på någon läckerbit av denna art, Parachromis motaguensis .
Kajjjan Kul att du trycker in så många foto Kaj:) Har du någon helkars bild oxå?;) Tänkte vänta med just helkarsbilder ett tag faktiskt...men det kommer så småningom...:D...och nu var jag väldigt kryptisk...:-#...och hemlig av mig. /Kaj
RobinH Tänkte vänta med just helkarsbilder ett tag faktiskt...men det kommer så småningom...:D...och nu var jag väldigt kryptisk...:-#...och hemlig av mig. /Kaj hehe;) ser jag fram emot!
cichlids4fun Tog lite video och foto idag: 38966 38967 38965 MuOlkoTKJ1I //Kaj ajaj, det ser ut som de leker snart, hoppas att de håller sig lugna:D