HenrikV Kan inte låta bli att lägga upp en bild till på B fasciolatus :) Rysligt snygga! Som små tigrar. Jag är ju väldigt okunning om barber, med dessa verkar ha en väldigt obarbig kroppsform. Känns som att barber annars har en kroppsform som en braxen.
FINN Rysligt snygga! Som små tigrar. Jag är ju väldigt okunning om barber, med dessa verkar ha en väldigt obarbig kroppsform. Känns som att barber annars har en kroppsform som en braxen. Dom är riktigt fina när dom färgar ut. Har förövrigt köpt 2st till honor av victoriae:)
FINN Dom har varit lite skygga men nu fick jag ett par bilder av en hane som håller på att färga ut men samtidigt fick jag också se att han var sjuk. Det såg jag inte irl men senare på datorn upptäckte jag det. Det var bara denna hane framme när jag tog bilderna så jag gick ner till burkarna igen och slängde i lite mat för att locka fram dom andra och jäklar vad prickigt det var, allihopa! Pseudocrenilabrus multicolor victoriae :
FINN Nu har jag även gjort i ordning ett 222lit & fiskarna kommer på Torsdag. Två par Pelvicachromis subocellatus 'Matadi' :)
FINN Jag skulle hämta mina Matadi i dag men dom var 'restade' :( Det blev tre små par av Nanochromis transvestitus istället :)
DaRe Hittade några mer gamla bilder på victoriae: Denna, eller hur: Pseudocrenilabrus multicolor victoriae har du några schyssta bilder på hona vore det grejtans.
FINN Denna, eller hur: Pseudocrenilabrus multicolor victoriae har du några schyssta bilder på hona vore det grejtans. Ska leta imorgon.
Banderad Riktigt snygga fiskar Finn. Kul med en lite "udda" inriktning på ett så stort kar. Har du någon helkarsbild? /Jocke