FINN Denna, eller hur: Pseudocrenilabrus multicolor victoriae har du några schyssta bilder på hona vore det grejtans. Letade lite i allafall och hittade bara dessa.
FINN Riktigt snygga fiskar Finn. Kul med en lite "udda" inriktning på ett så stort kar. Har du någon helkarsbild? /Jocke Tackar, har ingen helkarsbild. Vet inte varför men dom blir kassa varje gång jag gör ett försök:I
DaRe Jap en av mina favvotrådar! Härliga bilder i kubik och kul transformation. Jag närmar mig mer och mer Malawikonvertering jag med. Jag har just avslutat ett arbete med att lägga in runt 700 bilde ri artregistret och visst tusan blir man sugen..
FINN Jap en av mina favvotrådar! Härliga bilder i kubik och kul transformation. Jag närmar mig mer och mer Malawikonvertering jag med. Jag har just avslutat ett arbete med att lägga in runt 700 bilde ri artregistret och visst tusan blir man sugen.. Malawi? Skrev du i fel tråd nu? ;)
FINN Så jäkla coolt utseende! Dom blir ännu grannare när dom fått lite storlek, nu ligger dom på ca: 3cm.
DaRe Det är så det blir när vi släpper ut mer och mer hormoner i naturen som kommer tillbaka i kranvattnet. Hehe :D