Men herregud, "kan inte ta tillbaka"? Har dom sålt M. auratus som J. ornatus ser jag ingen som helst orsak till att du inte ska kunna häva köpet. Vill de sen inte ha tillbaka firrarna av något rent praktiskt skäl att de har fullt eller nåt, får du väl behålla dom som bonus och få motsvarande antal J. ornatus som du ju faktiskt har betalt för.
Härligt med butiker som inte vet vad de säljer :-( Tyvärr inte helt ovanligt...
Det var så de sa. och eftersom de hävdade att jag skulle ha läst på lite bättre, så lär de inte gå med om att jag behåller dessa som bonus, och får Ornatus i stället :( Skall jag vara helt ärlig så orkar jag inte ens ta upp den diskutionen med dem ...jag löste problemet med Auratusen, och det är huvudsaken för mig, de kommer inte att fara illa, och de kommer i ett mer storlekslämpligt akvarium.
Jo, jag vet att det inte är ovanligt att affärena säljer fel fisk, till fel akvarium, men jag har hittils inte råkat ut för det problemet, eftersom jag har kört SA och CA de senaste åren, och de vet jag betydligt mer om, än jag gör med Malawi och Tanganyika. Jag har handlat i den här affären tidigare, men då CA-SA så det har blivit rätt och riktigt. Men jag hade väl hoppats, och jag trodde fakrtiskt att de skulle vara mer kunnig med just dessa, eftersom jag inte är det :I