JockeB Nee nu har det varit dåligt drag I denna tråd ett bra tag! Hur många håller dessa underbara ciklider idag? Är det verkligen så få som håller CA idag? In med bilder nu!! :D Jag kan börja med några gammla godingar.. Herichthys deppii . Cichlasoma istlanum . Parachromis motaguensis . Herichthys cyanoguttatus . Nandopsis tetracantha .
JockeB Den cubahanen är riktigt fin. Sugen på cubaner igen Jocke? Jaa ett snyggt cuba par skulle inte vara fel igen :)
Jimmyottosson Sett här att många söker Festae, men inte får tag i några, såg precis en kille som skänker ett lekpar i uppsala, på ett rovfisk forum...kanske fel tråd att lägga det i men tänkte att det finns nog dem som vill veta:)
Kawasa Vilka kanonbilder du bjöd på JockeB :D Tackar så ödmjukast ;) Blir bra sugen att skaffa större kar, synd bara att min frun är helt emot det.
JockeB Vilka kanonbilder du bjöd på JockeB :D Tackar så ödmjukast ;) Blir bra sugen att skaffa större kar, synd bara att min frun är helt emot det. Tackar, men jag vill se era bilder nu :D Du får ge frun nått fint tillbaka ;)
Kawasa Tackar, men jag vill se era bilder nu :D Du får ge frun nått fint tillbaka ;) Hehe jag ska göra mitt bästa & hoppas på det bästa ;)
Pabbe Ja, Jocke, det är såna här bilder, på sådana fiskar som ger intresset för akvariefisk generellt en injektion som får hjärnan att lyriskt rusa iväg.
Banderad Lite bilder nu från morgonen Thorichthys eliotti "Rio Manso" Lite leksugen hona... Amphilophus longimanus hane Amphilophus robertsoni hane
Pabbe Av alla bildtrådar på fisk, så är nog CA-bilder oöverträffad i variationsrikedom och bra bilder. Snygga Banderad!
JockeB Thorichthys eliotti "Rio Manso" Lite leksugen hona... Amphilophus longimanus hane Amphilophus robertsoni hane Nice :)
Charlotte Thorichthys eliotti "Rio Manso" Lite leksugen hona... Amphilophus longimanus hane Amphilophus robertsoni hane Eliotti köpte jag mig ett par av igår :-D Kan de ha kommit ifrån dig, tro?
Kawasa Kanonbilder Banderad!! Jag har tyvärr fortfarande inte tagit några nya bilder så jag bjuder på ett gammalt som är taget med mobilen. Herichthys cyanoguttatus tror jag att det är, hanne vet jag att det är Paraneetroplus synspilus ung hanne 51444
Charlotte Om du köpte dem i Nol är det deras mamma du ser på bilden :) Javisst är de köpta i Nol :D Då vet vi hur en av föräldrarna ser ut iallafall!