Parachromis Har dom inte kvar tyvärr... Har ar du solgt dem? Har ar du heller ikke istlanum,Cuba og deppi så?
JockeB Har ar du solgt dem? Har ar du heller ikke istlanum,Cuba og deppi så? Det är gammla bilder, har bara Deppii kvar.
JockeB 51498514995150051501515025150351503Nandopsis beani Jaa sådana får du gääääärna skicka till sverige :) :) :)
Rivulatus Riktigt fin, hur pass aggressiv är den? Skulle nån gång vilja ha denna arten men tvekar för just aggressiviteten (plus att beani är ju i princip omöljig att få tag på hehe)
Parachromis #367. Ja det kunne du tænke dig haha:) #368. Mange tak #369. Jeg har 2 Beani, den på billed gå alene i 400 liter han er meget aggresiv, nr 2 kan jeg holde med fisk der er større end den selv ja den er meget sjælden, jeg har osse selv importeret fra COTA i USA
JockeB 5150951510Så fik jeg hentet 5 små Cuba ciklider idag... undskyld de dårlige billeder Härlig fisk! :)
Kawasa Så mangler jeg kun mit festae par som jeg får om en måned ca Jag är lite nyfiken på var du köper, eller beställer dina fiskar??
Parachromis Beani og festae har jeg selv importeret fra USA og ellers så holde jeg bare øje diverse steder
Kawasa Ursäkta den dåliga kvalitén på bilderna men här kommer en till ;) Paraneetroplus synspilus 51613