maltandis Skickar här in de första bilderna i hästnostråden 2013. De är på mina Eretmodus marksmithi Kigoma. De fick sina första yngel för ett par dagar sen. Alla som håller dessa tokiga och arga clowner kan väl bidra med lite bilder.
Banderad Har tyvärr inte denna längre, hanen blev galen och slog ihjäl de andra hanarna samt honan. Jag har för mig att fångstplatsen är Moba men är inte hundra på det. 42462 /Jocke
maltandis Har tyvärr inte denna längre, hanen blev galen och slog ihjäl de andra hanarna samt honan. Jag har för mig att fångstplatsen är Moba men är inte hundra på det. 42462 /Jocke De var riktigt snygga, jag har beställt lte fler hästnosar Eretmodus cyanosticus Kasanga.
DaRe Tjo vill oxå bidra med en bild på Tanganicodus irsacae mabilibili Ahh snygg och vi som saknar 2 hanbilder och en honbild på denna rackare. Har du detta maila dem till mig!! :want_40:
maltandis Tjo här kommer en till bild. Jodå jocke det går bara fint Fin hästnos och bra bild, gillar de blåa prickarna på den :)
maltandis Mitt lilla bidrag Eretmodus cyanostictus zambia Skönt att se att du inte är helt insnöad i Malawiträsket Lars :), Bra skärpa på den lille
Goran-A Vad kul med en egen Årstråd för Hästnosar :D Det har ju redan kommit in väldigt många fina bilder på olika sorter. För den nyinkommne i ämnet så är det ju bra att veta att Hästnosar är ett mycket trevligt sällskap ihop med Troffar. Mvh Göran
maltandis Johan Här kommer bild på mina clowner Fina, kul med lite annat än troffar och petrisar. De här kan man ju ha med båda. Blev ett till par idag på mina hestnaeser, honan har lite ägg i munnen,
doohan :) Denna fina hästnos fick ASI hem en gång när jag var där. Grymt fin hästnos. Lika fin som isarcaen.. Mitt lilla bidrag Eretmodus cyanostictus zambia