Lars Det var det namnet jag fick av Kent i Nol. Det var rätt viktigt med Zambia sa han,,,,,varför vet jag inte. Kan kolla med han om det finns ytterligare info om namnet.
DaRe Jag känner mig som en sådan partykiller när jag alltid tjatar om dessa saker. Säg till om jag ska hålla tyst och känn dig/er inte tvingade att gräva fram några svar.
maltandis Nu är det två honor som simmar omkring med stora hakor En hästnos som är nyfiken på om de inte är fler som har hästnosar.
maltandis Tack HåE :) De är inte ofta man får till det med skärpan och allt går ju inte att fixa i gratisprogrammet jag använder för att beskära och fixa bilderna i. Använder mig av picasa.
maltandis Grym bild maltandis, den hade fått rejält med röster av mig i fototävlingen. Jag lär väl vara med och tävla när jag övat lite mer :-) Tack David .
Lars Var i Zambia kanske du vet då med andra ord? Fick svar idag. Fångstplatsen skall visst heta Zambia *-) När den inhandlades, så var den väldigt speciell och ovanlig!?
Repen1 Får väl också ge mitt lilla bidrag (fast långt från "Maltandis" klass") på mina "T irsacae Mabilibili" Mille.
maltandis Konstigt att fler inte har hestnaeser, de är ju lustiga och kräver inte så stora tankar heller. T irsacaen är ju den minsta av hestnaeserna, Fina bilder och fiskar Palle :)
SFPalle Tackar. Ja Jocke det kan man undra väldigt fina och jäkligt roliga fiskar så lite konstigt är det
chas Hästnostråden 2013 Går ju inte o lägga upp bilder via tapatalk ?! Konstigt. Har alltid funkat innan. Fast ni bjussar redan på så fina bilder på fina hästnäsor :)
Repen1 Konstigt att fler inte har dom, de är ju lustiga och kräver inte så stora tankar heller. T irsacaen är ju den minsta av hestnaeserna, Fina bilder och fiskar Palle :) Det finns nog mer än man tror, jag vet flera (som har fått av mej) men dom är antingen inte på detta forum, eller skickar inte bilder. Mille