Erik-Osterlund Välkommen till forumet Charlotte! Instämmer med Dare, skulle vara kul att se en bild på er burk. Ni behöver inte känna att det finns något krav på bilderna bara för att vi har så många som är duktiga på att fota, själv tar jag med mobilkameran med varierande resultat :)
Charlotte Skall försöka få till några bilder. har tyvärr ingen fin kamera och är rookie på det här med akvarium. Är dock helt såld och alla tankar går till hur man skall göra och hur fiskarna mår. Tack för välkomnandet :-)
DaRe Då har du kommit rätt. Alla är nybörjare någon gång och alla frågor är okey. Man kan ju inte veta allt. Starta gärna egna trådar om du har frågor så brukar man få bättre med svar. Har du android telefon med kamera går det att via ett program som heter tapatalk ta kort och ladda upp de direkt till forumet rätt enkelt. tyvärr fungerar inte det just nu på iPhone. vi tittar på det. Men känn ingen stress för den skull, men måste givetvis inte smacka upp bilder det är bara det att jag är ju nyfiken i en strut ;)
Charlotte 45313 Testar att lägga upp en bild. Hav tålamod, systrar och bröder :-) Jag har sett att denna arten redan finns med i tråden, men han var den ende som vile stå still när jag plockade fram kameran! Snäll kille :-)
Erik-Osterlund 45313 Testar att lägga upp en bild. Hav tålamod, systrar och bröder :-) Jag har sett att denna arten redan finns med i tråden, men han var den ende som vile stå still när jag plockade fram kameran! Snäll kille :-) Snygg firre!
DaRe Hur stora bilder är ok? Alla storlekar går bra, men de skalas ned automatiskt om de är större än 900 kB för NCS medlemmar och 300 kB för icke NCS medlemmar. (Har jag för mig) Grymt snyggt foto för övrigt.
Charlotte Så då kan jag ladda upp dem i orginalstorlek och programmet tar hand om storleken? tack för berömmet :-)