Karet ser fint ut och jag gillar dom stora stenbumlingarna. Dom måste vägt jävlar eller?
Jag tycker inte du ska ha fler Gibberosa i. Det hade i mitt tycke blivit för många stora fiskar. Dom största, är dom runt 20cm?
Ja, om de hade varit äkta stenar så hade glaset inte klarat det men det är RockZolids River moduler. Nej, det blir inte fler Gibberosa i det karet. Det hade helt klart blivit för mycket - och, ja, alfahannen är nog 20 cm. De enda tänkte tillskotten kommer att bli 6 st Benthochromis tricoti . De kommer inom någon vecka.:P
[/quote
]Är det så att Kajjan har köpt moduler av Magnus? :)
Så är det. :D
[/quote
]Sitter och funderar på vad jag gillar bäst, den gamla inredningen med natursten eller den nya med modulerna. Det är riktigt tight skägg mellan dem faktiskt. Men tror jag gillar naturstenen bäst. Med detta sagt så är det ju du som ska tycka om det så viktigast är ju vad du tycker :)
Båda inredningarna ser dock bra ut och som sagt, jäkligt lika i mina ögon om vilken som är "bäst".
Ja, naturen är bäst - om det funkar. Men det blir snabbt väldigt många kilo och därför tycker jag moduler är bra att ha. I mitt fall, som man ser på videon, så fick jag känslan av en gammal tegelfabrik med alla de röda stenarna. Jag behöll några, resten åkte ut igen, och de jag behöll är mestadels dolda av modulerna. Eftersom jag har lite större firrar krävs det lite större håligheter att gömma sig i och det kräver i sin tur lite större stenar.
Jag är väldigt nöjd med hur det nu blev och hoppas kunna behålla det så för en längre tid.
//Kaj