Inte ska du ge upp Kajjan, men var refo när tillfället kommer.
Daffodillen behöver ju inte bli mat ikväll, kan vara först om ett halvår, men du har ju gott om grottor, så ska nog gå bra.
Som jag sa, jag har INTE gett upp - väntar bara på rätt tillfälle. Det är dyrt att vara desperat så det är jag inte.:D
Nä, det avgörs inte inatt eller imorgon bitti om Daffodilen klarar sig eller ej, men jag tror att om den klarar sig ett antal månader så tror jag risken har minskat betydligt. Min erfarenhet är att efter en längre tid är den stora fisken så van vid de små att de inte reagerar alls längre. Dessa Frontosor är absolut stora tillräckligt idag för att sluka dem så ska det ske tror jag det sker inom den närmaste tiden.
Hade sydamerikanska jordätare en kort period i vintras och till dessa slängde jag i ett stim på 20 kardinaltetror på prov. De ägnade inte tetrorna en blick när jag släppte i dem. Inte på hela dagen. Nästa morgon var några borta, nästa morgon samma sak och efter tre, fyra dagar var alla borta. På dagtid ingen jakt, inte ens en antydan. Så vi får se, som sagt.
//Kaj