PiaJo Det är så roligt för det har kommit in 16 st bidrag :) men det är inte försent att skicka in fler, det är lite mer än 12 timmar kvar innan deadlinen :)
affealien Ja det är jätte roligt! Dags att skrapa rutorna ordentligt och jaga nya bilder till nästa månad i väntan på omröstningen här. ;)
PiaJo Ja det är jätte roligt! Dags att skrapa rutorna ordentligt och jaga nya bilder till nästa månad i väntan på omröstningen här. ;) Låter bra! :) 17 foton.. :) och tre timmar kvar:)
maltandis Shit, glömde bort mig!:(! Tråkigt Wille, det gäller att vara på tå. Du får rösta istället, jag ska påminna dig nästa gång om du röstar på mitt bidrag :)
maltandis Eller så använder du den här funktionen Wille :) Om den fungerar, jag ställer mobilen ;) http://www.ciklid.org/fototavling/foto_reminder.php Får vi börja rösta i morgon ?
PiaJo Jepp, imorgon startar röstningen :) och imorgon elleri övermorgon så visar jag vilket röstningspris man har chans att vinna :)
Wilhelm Eller så använder du den här funktionen Wille :) Om den fungerar, jag ställer mobilen ;) http://www.ciklid.org/fototavling/foto_reminder.php Får vi börja rösta i morgon ? Jag ska testa! Ingen bild från mig, så funkade inte påminnelsen. :o
maltandis Nu har jag röstat och kommenterat, gör det ni också. Jag vann en jättefin bok i förra månadstävlingen, och den vann jag för att jag röstat och inte för att min bild kom tvåa :)
Goran-A Nu har även jag röstat...Kommentarer skriver jag senare (hinner inte i kväll) det var ju ingen dålig mängd med kort att kommentera :) Mvh Göran
PiaJo Göran Å;911158Nu har även jag röstat...Kommentarer skriver jag senare (hinner inte i kväll) det var ju ingen dålig mängd med kort att kommentera :) Mvh Göran Då har du chans att vinna detta fina röstningspris som är månadens pris :) NLS Flakes 45g. Färskvatten:
DaRe Obs, röstningspriset är en burk även om bilden visar två. Det var allt jag hittade på deras hemsida som passade. Jag hade iofs kunnat fota själv... :) Hur många har röstat?
PiaJo Obs, röstningspriset är en burk även om bilden visar två. Det var allt jag hittade på deras hemsida som passade. Jag hade iofs kunnat fota själv... :) Hur många har röstat? Tack, tänkte inte på att det var två burkar på bilden, det är 26 st som röstat så det finns stor chans att vinna burken :)