PiaJo Glöm inte att rösta, 2 dagar kvar, då har du chans att vinna en burk av detta fina röstningspris som är månadens röstningsprispris :) NLS Flakes 45g. Färskvatten:
PiaJo Grattis till Göran och de övriga på prispallen! Resultat 8/2013 Klicka på bilden för bildpresentation Namn på bilden: Lekande troffar Art: Tropheus sp. Fotograf: Göran Åstebro Beskrivning: Lekande Tropheus sp.black "Bulu Point" Placering: 1 Bilden har 4 kommentarer Medelbetyg: Klicka på bilden för bildpresentation Namn på bilden: Cichlasoma pearsei Art: Cichlasoma pearsei Fotograf: Ove Planstedt Beskrivning: Placering: 2 Bilden har 4 kommentarer Medelbetyg: Klicka på bilden för bildpresentation Namn på bilden: Paret. Art: Altolamprologus compressiceps Fotograf: Tomas Beskrivning: Blivande par. Placering: 3 Bilden har 7 kommentarer Medelbetyg: Resten av bidragen ser man här:http://www.ciklid.org/fototavling/foto_resultat.php?manad=8&ar=2013 Även grattis till HåE som vann röstningspriset!
DaRe Då har du chans att vinna detta fina röstningspris som är månadens pris :) NLS Flakes 45g. Färskvatten: HåE fick denna burk. Skickas inom kort.
Goran-A Tack till er alla som röstade på min bild och tack för priset :D Kan bara upplysa er om att leken blev lyckad och det blev 6 st små fina körsbär som nu simmar ihop med en övriga gruppen..:) Denna månad var en väldigt trevlig månad med många fina bilder....hoppas att trenden håller i sig...Bra kämpat . Mvh Göran
Kimmy- Grattis till alla på pallen. Vart min top 3 i rätt ordning. En tankenoxå kan ni inte publicera hur många som röstade
Ove-Planstedt Grattis Göran till vinsten. Och tack till alla som röstade fram min bild till en pallplats:)