DaRe Jag kommer fortsätta med att jobba med artregistret och eventuellt hjälpa till med annat vid behov. Känner jag mig själv rätt kan jag nog inte låta bli att hitta på lite allt möjligt i alla fall och så länge de/ni står ut med mina påhitt lär det kunna bli en del. Jag ska bara landa i detta lite och gå vidare.
maltandis Kommer du att göra det utan att vara med i styrelsen? Bra att du blir kvar med all din energi :)
DaRe Japp vad gäller artregistret är jag bara funktionär och hoppas de hittar någon ny för själva medlemsbiten så snart som möjligt.
johho Blir skitbra det David. Du ska ju börja med Tanganyika när som nu, så du kan ju inte lämna helt :)
Ciklidtok Blev lite orolig när jag började läsa första inlägget. Trodde ett tag där att du skulle lämna NCS och forumet helt och hållet, och det kändes tungt tyckte jag. Det är tack vare dig att jag blev medlem, och att jag kände att här vill jag vara. Har varit med i flera olika fiskforum, men inte känt mig riktigt välkommen av någon anledning, så var det inte här, därför är jag också kvar som betalande medlem :) Hoppas se och höra till dig mycket i framtiden också :D
DaRe Tack så hemskt mycket för de orden de betyder mer än du tror! Känns väldigt mycket roligare då, jag kommer vara kvar här även utanför styrelsen.
doohan Jag brukar säga till Tege att tänk om alla hade samma energi som DaRe. Ibland känns det som att han är överallt och är hela ncs. Du har gjort mer än någon kunnat föreställa sig.
DaRe Tack doohan. Jag tackar också alla som pm:at, mailat och skickat meddelande via Facebook. Det värmer.
DaRe Nu har jag lämnat över min sista roll i styrelsen. Medlemsregistret och all medlemshantering sker härmed av Albin Ekenberg, Endymion, som ni säkert känner från forumet! Känns både skönt och tråkigt. går nu till honom och Banderad för säkerhets skull.
johho Nu har jag lämnat över min sista roll i styrelsen. Medlemsregistret och all medlemshantering sker härmed av Albin Ekenberg, Endymion, som ni säkert känner från forumet! Känns både skönt och tråkigt. går nu till honom och Banderad för säkerhets skull. Stående ovation...
tege Nu har jag lämnat över min sista roll i styrelsen. Medlemsregistret och all medlemshantering sker härmed av Albin Ekenberg, Endymion, som ni säkert känner från forumet! Känns både skönt och tråkigt. går nu till honom och Banderad för säkerhets skull. Trist att lampan släcks:(.
Joakim-Draktoft Trist att lampan släcks:(. Helt släckt blir den väl inte..... blir ju snarare så att Dare får mer tid över till Artregister istället. :D Men tack för tiden så långt David.
Banderad Tack så jättemycket för allt David. Som Joakim nämner så jobbar David vidare med artregistret, det är just medlemsbiten som kommer att skötas av andra ideella. /Jocke
maltandis Med flaggan i topp, med lite hjälp av fejsboken har du ju fixat några (ca 40) medlemmar sista månaden.