ChristianAlfredsson Kul att du köpte så många som 15. När jag hade ett stort gäng fungerade de som bäst.
ChristianAlfredsson Riktigt kul att se en video också ger en extra dimension. Ditt kar är supersnyggt. Vad är nästa fisk?
Wilhelm Fint med så många gulingar! De funkar bra med prinsessor, då de håller ner antalet yngel. Leleupi är ju en "stråtrövare"!
ChristianAlfredsson Tror också på Troffar, men han kanske ångrar sig när han ser hur harmoniska Leleupi är nu och vi alla vet att det blir så tillbakatryckta bland troffar. Troffarna är som turbofirrar i jämförelse.
Wilhelm Inte troffar, utan prinsessor! Lite fart måste det väl bli i karet! Eller så slänger han i några malawisar! Skulle inte förvåna mig!
Doktor-T Men detta med att Leleupi blir tillbaka tryckta av troffar, jag blandar 41 troffar med 14 Ventralis och troffarna skiter ju fullständigt i Ventralisarna som lever sitt eget liv bland detta livliga gäng. Det hela påminner om att blanda 2 troffegrupper, jag har inte upplevt att den ena gruppen tagit kommandot och bara dom lekt utan dom har skött sin business inom respektive grupp.
Doktor-T kanske påfågelciklid eftersom den matchar det oranga i Leleupina och att förutsättningarna finns med stort kar osv? ;)