salmberg
Ser stiligt ut. Tummen upp..
DaRe
Växter måsye jag fundera på. De jag har nu är överblivet och jag hade räknat med att det skulle bli uppätet på grund av Uaru och prickig metynnis. Nu finns inte de i tanken så då kan jag ha växter.
Getingen
Snyggt, ska bli kul att se hur det utvecklas. Kan bara instämma om att fler växter inte vore fel. Ska du handla mkt växter vilket jag antar eftersom du har ett stort kar kan jag tipsa om aquaristic.net. Bra kvalité, billiga växter och billig frakt ifrån tyskland, men det krävs att man beställer en del för att det ska löna sig. Även väldigt stort utbud. Tycker det är få butiker som i Sverige som kan mäta sig med dom, både i utbud, kvalité och pris.
DaRe
Någon bild här oxå. De stöttar varandra. :)
ewa
Grattis till fina fiskar! Skulle skaffa själv, men min fobi för stora akvarier.... Det bli vackert med discus och daemon, jättesnygga båda två, och så olika i färg och form. Lycka till !!!
DaRe
Tack tack
ansjo
Snyggt kar David, och de diskusarna går inte av för hackor...! Men jag hade haft minst det dubbla antalet:D!
DaRe
Dyyyyrt
DaRe
Liten film efter en liten grenrescape.
https://www.youtube.com/watch?v=NDKoLt_UcLY
tegner
Snyggt! vad har du för ph?
DaRe
Tack
6,9 oavsett hur mycket rötter jag lägger i
Kawasa
Jättesnyggt kar DaRe :D ;)
DaRe
Tack
:D
Banderad
Snyggt kar, grym kombo vad det gäller arter!
/Jocke
RobinH
Ja mycket snyggt förutom den stora eldstjärten;-)
DaRe
Hahaha, såg du lilla sotis! Min dotters favoritfisk som min son fick för 7 år sedan då han fick sitt första akvarium :)
Han är seglivad och jag har lovat att inte avliva den rackaren, förvånansvärt snäll faktiskt...
DaRe
tack förresten Banderad och RobinH!
mbitton
Snyggt!
PiaJo
Trycker på "gilla"-knappen! Mycket snyggt kar, det har du fått till bra :D
DaRe
Tack PiaJo och mbitton!