ChristianAlfredsson Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode_alt.php on line 522 Den verkar vara borta?
DaRe Filmer i artregistret nu fixat!! Menyerna är alla fixade!!! Vi jobbar med FAQ, de verkar ha försvunnit i alla vändor Det går nu att betala medlemskap med kort!! Galet bra jobbat av Christian, stort tack!
ChristianAlfredsson Jag får multipla filer att fungerar i Chrome. Behöver skärmdumpar som visar hur ni gör. 532075320853209
DaRe Först går jag hit: 53210 Sedan försöker jag klicka på denna knapp, "välj filer" men då händer inget, jag måste istället välja "enkel uppladdare": 53211 Där kan jag ladda upp en bild åt gången.
DaRe Nu är även FAQ fixad!! Filmer i artregistret nu fixat!! Menyerna är alla fixade!!! Vi jobbar med FAQ, de verkar ha försvunnit i alla vändor Det går nu att betala medlemskap med kort!! Galet bra jobbat av Christian, stort tack! Nu är även FAQ fixad.
ChristianAlfredsson Då går det välja flera filer igen. Det var dessutom lite tur att det var fel. Visade sig att det fanns en exploit i den flashmodulen.
bossep Christian Då går det välja flera filer igen. Det var dessutom lite tur att det var fel. Visade sig att det fanns en exploit i den flashmodulen. Kanon Christian! Vilken tur du hoppat in på det här!
ChristianAlfredsson Nu fungerar artregistret igen med att klicka upp bilder och att namnen inte står dubbelt Exempel: https://www.ciklid.org/artregister/artreg_visa_art.php?ID=779
Pettap Jag har en Samsung note. (Har haft Iphone förut.) Förut har jag alltid kunnat trycka på forums fliken och fått upp menyn där jag kan välja olika alternativ så som: obesvarade inlägg, senaste dygnet, 12 timmar osv. Nu när jag trycker på forum så blixtrar menyn till och jag kommer direkt till Forumet där jag måste välja vilken kategori jag vill läsa. Är det en bugg eller är det någon inställning i telefonen som är fel? //Peter
DaRe Det kanske går att fixa. Så att menyerna låses och kräver ett klick till för att stängas eller gå till viss länk.