ChristianAlfredsson Jag har en Samsung note. (Har haft Iphone förut.) Förut har jag alltid kunnat trycka på forums fliken och fått upp menyn där jag kan välja olika alternativ så som: obesvarade inlägg, senaste dygnet, 12 timmar osv. Nu när jag trycker på forum så blixtrar menyn till och jag kommer direkt till Forumet där jag måste välja vilken kategori jag vill läsa. Är det en bugg eller är det någon inställning i telefonen som är fel? //Peter Sitt lugnt. Vi byter ut alla menyer
Erik-Ahlander Ciklidbladets artikelarkiv börjar nu 1972. Fanns det inte äldre tidningar utlagda tidigare eller minns jag fel? Jag har nu scannat 1,2 och 7 1967. Vem tar hand om dem?
DaRe Skicka dem till mig. Jag tror ciklidbladet utan framsida för närvarande inte visas, kollar detta och snackar med Christian om det.
Erik-Ahlander Typ de flesta... letar efter uppgifter om ett möte på Rådmansgatan i Stockholm omkring 1970, kanske senare.
DaRe Jag har skapat fejkade framsidor för 67-71 sm jag ska lägga in så snart joomla loginet fungerar igen för mig. Då kommer alla nummer att synas på "Ciklidbladet online"
DaRe Erik ÅTyp de flesta... letar efter uppgifter om ett möte på Rådmansgatan i Stockholm omkring 1970, kanske senare. nu bör du hitta alla artiklar, jag ska lägga in de tre nummer du skickade inom någon vecka.
DaRe Enda jag hittade med den gatan: https://www.ciklid.org/artikelarkiv/cb_artikel_visa.php?nr=8103&lopnr=2
ChristianAlfredsson Nu är denna fixad: https://www.ciklid.org/forum/activity.php Den länkade fel förut.
micke_88 Hej! Var inne och kollade på vilka butiker som var "rabatt butiker", för att se vad man får som medlem. När jag klickade på butikerna på kartan så var där många butiker som blev länkade till fel hemsida och även med fel telefon nummer, kanske även öppet tider och övrig information om butiken är fel..... Detta bör ni kolla upp.
DaRe Hej! Var inne och kollade på vilka butiker som var "rabatt butiker", för att se vad man får som medlem. När jag klickade på butikerna på kartan så var där många butiker som blev länkade till fel hemsida och även med fel telefon nummer, kanske även öppet tider och övrig information om butiken är fel..... Detta bör ni kolla upp. Hmm, hittar inget fel nu. Har du ett exempel på butik?
Carpus Hej Jag får inga svar på de senaste pm jag skickat och kollar jag historiken i sända så är den tom. Fel på sidan eller mig?