Martin:
Jo det är verkligen grym skillnad mellan de första bilderna vi har fått se och de du nu senast laddade upp, det var som att du släppte värsta bomben på oss. Jag var helt oförberedd på den där skillnaden.
Det är bara att gratulera, snyggast i sverige eller ej så är det en ruskigt vacker jagga du har fött upp. :)
Även om det tar emot att säga det så tycker jag faktiskt att han har en snyggare och intressantare färgteckning än min hane, min är bara större men inte vackrare... Det där med att det har formats linjer av fläckarna vid basen av fenorna tycker jag är väldigt speciellt, nåt sånt ser du inte på min hane. Fläckarna på "hakan" ser också ut att vara svartare på din än på min. Jämför med bilden nedan...
http://erland.homeip.net/dirgallery/portal?do=viewpicture&gallery=10&image=managuense82.jpg
Nu får jag plötsligt inspiration att låta ungfiskarna växa upp och bli vackra, tittar man på dem nu när de är små så ser de inte så speciella ut men vem vet, de kanske blir jättevackra då de växer upp. :)
Appropå det där med lysrören så har jag kombinationen, Power-Glo och Marine-Glo. Power-Glo är så ljusstarkt att det egentligen inte blir så blått trots att Marin-Glo ger ett totalt blått ljus, det ser precis som du antydde bara lite friskare ut i karet. Allt som är vitt blir lite vitare och allt som är gult blir lite mindre gult, jag gillar detta skarpt och kör nu med den kombinationen i samtliga mina kar.
Mvh Fredrik Isaksson