Uppmärksammades av Pia på problemen med Gissa Cikliden.
arnold Hej.
Jag är inloggad och medlem men det stod att jag inte har behörighet att vara med i tävlingen. Vad gör jag för fel?
Enligt dina forumsuppgifter så anges du inte som NCS medlem. Inte heller anges medlemsnummer eller fullständigt namn i din profil. Ange dessa uppgifter under
http://www.ciklid.org/forum/profile.php?do=editprofile. Ta sedan kontakt med för de behörigheter du är berättigad till, så bör det fungera sedan. Saknar du ditt medlemsnummer så har medlemsansvarig detta.
[/quote
]Samma problem här. Jag är medlem både i forumet och i NCS.
Dina rättigheter såg korrekta ut, men jag sparade om dem för säkerhets skull. Prova igen och om det inte fungera gör en skärmdump och bifoga denna (stå på sidan som visar felmeddelande och tryck på knappen Print Scrn så kopieras skärmens innehåll. Klistra sedan in bilden i ett bildprogram och spara eller till ett tomt dokument och spara. Bifoga sedan bild/dokument till inlägget).
[/quote
]Jag kan heller inte gissa,
den är dock lite för lätt att gissa tycker jag, inte så mycket utmaning*-) kunde nog rört runt fotot lite till.
Prova igen. Hos dig var ordningen på behörigheter inkorrekt vilket jag fixade till. Jag har meddelar medlemsansvarig vad som var fel och hur det undviks hos andra.