PiaJo Om det fortfarande strular för er att lägga er gissning så testa att byt webbläsare, annars avvakta någon dag till så är problemet löst. Det är 15 dagar kvar så sätter er och fundera ut vilken fisk det är... ;)
Joakim-Draktoft Jag har gjort diverse tester av detta, och felet uppstår bara i Internet Explorer. Övriga versioner (som följer generell html standard) har inte detta problem med den java kod som används för att skapa scroll-listansom endast uppstår vid geografiska valet Sydamerika (övriga fungerar). Google ger också informationen att det script som används har vissa kompabilitetsproblem som inte är lösta för Internet Explorer. Använder ju samma funktion för generering av artnamn vid uppladdning till Artregister, men har inte upplevt problemet där. Måste checka det. Återkommer så fort jag vet mer, men till dess (kan ta ett tag) gäller annan browser än Internet Explorer om gissning gäller Sydamerika (gav jag en hint om svaret där? :P).
PiaJo Glöm inte att gissa! Bara byt webbläsare så funkar det :) psst... Lyssna lite på Draktoft, men det finns många, många arter i Sydamerika ;);):)
PiaJo Rätt svar är : Apistogramma sp. "roca eterna" Det kom in 19 gissningar och 8 av dessa hade svarat rätt :) Stort grattis till Lillemor, du vann en håv :) Ny tävling är upplagd nu! Gissa och vinn fint pris som är en matburk! :)
PiaJo Glöm inte att gissa! Gjorde det lite lättare denna gången ;) Hoppas att ni uppskattar detta och tävlingen :)
PiaJo Gissat och klart, minns inte förra men denna var lätt ;) Så bra! den förra var lite svårare men jag försöker variera arter och världsdelar så att alla har chansen att gissa :)
PiaJo Rätt svar är : Altolamprologus compressiceps Det kom in 29 gissningar och 23 av dessa hade svarat rätt Stort grattis till Kawasa, du vann en Foderburk! Ny tävling är upplagd nu! Gissa och vinn fint pris som är en matburk!
PiaJo Yeehaaa jag brukar aldrig vinna något, det är inget april skämt va? :D Nejdå, detta är inget aprilskämt :) Pma mig din adress så skickar jag priset :)
PiaJo Nån som ser vilken fisk det är? Isåfall gissar du i tävlingen och har chans att vinna ett lite pris och ära och berömmelse ;):)
PiaJo Ny tävling är upplagd nu! Gissa och vinn fint pris som är en matburk! Vet du svaret? gissa och vinn!:)