Mathias-D
..halva diskussionen är ju att det inte finns nått flöde på forumet så annonserna tar inte upp nått utrymme som borde använts till annat direkt.
Ja, absolut som papperstidning.
PDF.. okej format men inget som kommer betalas för. bättre folk får skriva artiklar som publiceras direkt på sidan.
JRB
Jag är en av alla dessa som läser men tyvärr är dålig på att bifoga egna inlägg, jag går in nästan varje dag och skummar rubrikerna, kollar de trådar som uppdaterats och har stort utbyte av detta! ser mig inte som en inbiten "Ciklidiot" ;) som direkt har så mycket att tillföra, men vill hänga med lite vad som händer ändå. Tidningen är alltid en höjdare och tillsammans med artregistret, forumstrådar, köp o sälj täcker den mitt behov. Jag vill rikta ett stort tack till alla dessa personer som med massor av ideellt nedplöjda timmar möjliggör NCS i dess nuvarande form och vet av egen erfarenhet vad som krävs då jag suttit med i andra föreningars styrelser, satt med i en handikappförenings styrelse under åtta år och rätt som det var tog energin slut... Förhoppningen är ju att det finns andra som kan ta över budkaveln ett tag när eldsjälar kroknar men jag tror också att man får tänka om och helt enkelt anpassa aktiviteter/ambitioner efter de resurser man har. Vem är jag eller nån annan medlem för den delen att kräva en massa timmar och toppklassiga produkter som tidning och websida av andra när vi inte bidrar så speciellt själva? jag är tacksam för allt vi får för den futtiga medlemsavgiften och skulle ex tidningen bli försenad så är jag glad när den kommer.