Mr
...
Tack! Och tack för firrarna!
Som Erik skrev så blir det nog bra med lite alger på. Blir uppdatering på den! Ja, om de visar sådant intressant beteende redan ser jag fram emot eventuell lek och allt vad det innebär! Gillar dem! :)
[/quote
]Kanon att du lyckades gömma rastret. Så snyggt det blev nu. Du har verkligen fått till inredningen på ett annorlunda och spännande sätt. Ganska lite inredning, men som fyller upp fint och ger en härlig vision om en stor öppen sandbotten som går in mot land och dess bergighet. Coolt!!
Vet du, det var ganska exakt så min idé såg ut när jag satte igång projektet och funderade över hur allt i slutändan skulle finaliseras. Halvspartanskt, innehållande en bergssida som mynnar ut till sandbotten nedanför. Ett lite mystiskt akvarium där det händer mycket mer än vad man tror vid första anblick - utan att känna sig överväldigad av att det händer
för mycket på samma gång som jag kan känna med vissa Malawiburkar.
[/quote
]Supersnyggt. Är bakgrunden svartmålad eller har du någon film? Hittade inget om det i tråden.
Det är film på baksidan och målat på höger kortsida. Kan inte ta åt mig äran för filmen, den satt där vid köp av akvariet. Riktigt bra "filmat" också utan vare sig bubblor eller skit. Så den fick sitta kvar :)
[/quote
]Så snyggt!! Och dina inlägg som du skriver...:-)
Tack! Appropå snyggt, här är några du kanske känner igen:
https://youtu.be/AvLAi9trCzI
Musiken valdes pga oljud från TVn. Lite jazz en onsdagskväll.
Kanonisar verkar vara nyfikna fiskar