roccster
Hahaha...
Du får uppgradera från Wordperfect 4.1 till Word vettu :P
Mikael
Så tar vi ett steg upp igen i medlemsantal. Följande nya lyckliga medlemmar har tillkommit sedan sist:
Robert Sundholm, Jan Nilsson, Hans-Bertil Olsson, Alexander Ylipää,
Stefan Alexandersson och slutligen Patrik Bergh. = 1236
Välkomna!
/Mikael Mayer
Kjell-Fohrman
Kul att det rör på sig - tänk om vi skulle nå över 1300!!!
Ja, ja föresten jag har ju tjuvtittat på fotona till den nya almanacka som medlemmarna får i samband med nästa nummer och när man sett de fantastiska fotona i den så vore det snarare underligt om vi inte går över 1300 - för vem vill missa den.
Ciklidhälsningar
Kjell
Micke
citat:Ursprungligen skickat av Kjell Fohrman
Kul att det rör på sig - tänk om vi skulle nå över 1300!!!
Det borde inte vara några problem tycker jag efter att idag gått igenom materialet till CB 4. Det ser riktigt lovande ut med många bra artiklar, bl a en av Ad Konings. Nummer 4 kommer ju dessutom att vara uttökat till 56 sidor.
MrFish
När får man veta att man är medlem ? Jag betalade avgiften för någon vecka sedan,men har inte fått någon bekräftelse på att jag medlem.
M.v.h. Patrik Bergh.
Micke
Läs Mikaels inlägg ovan.
Mikael
Så var det dags igen. Sex nya aspiranter har antagits till den sobra klubben NCS. De lyckliga är följande:
Claes Hansson, David Setherberg, Christian Wallin, Josef Dubovan, Dan Berger och Torbjörn Israelsson.
Välkomna!! Nu är vi 1242 medlemmar. 58 kvar till 1300, värva en kompis vetja!!!
/Mikael Mayer
imported_na16
Räcker det att betala före ny år?
Micke
citat:Ursprungligen skickat av Schull
Räcker det att betala före ny år?
Du kan bli medlem när som helst under året. Vill du ha kalendern för 2005 får du bli medlem redan i år eftersom den kommer tillsammans med Cikldbladet nr 4/2004.
http://www.ciklid.se/ncs_visa.asp?NR=716
jocker
allå på dig börje, hur blir man medlem då?...
Micke
citat:Ursprungligen skickat av jocker
allå på dig börje, hur blir man medlem då?...
Det kan du läsa här;
http://www.ciklid.se/ncs_visa.asp?NR=716
copy
Heisann jeg meldte meg inn for en måned siden....
Når kommer medlemsnr?
hilsen andre siden svinesundsbruen
Mikael
Ännu ett antal nordbor som förstått en del av vad livet går ut på. Välkomna till NCS hälsas:
Päivi Isoaho, Steinar Fridtjof Larsen, Mikael Håkansson, Atle Green, Sigrid Berit Dokken, Isac Hertov och Rolf Köhler.
Således 1249 ciklidister som valt att läsa CB 4 gånger om året och dessutom få en superkalender, och dessutom få ta del av bonuserbjudande, och dessutom få medlemsrabatt, och dessutom bidra till att ciklidhobbyn lever vidare, och dessutom...
/Mikael Mayer
Mikael
Så tar vi ett kliv uppåt igen. Nya den här gången är:
Carina Hansson, Hotan Mojdehi, Anders Hedqvist, Anders Palmberg och Mikael Stenström.
Välkomna ska ni vara och förhoppningsvis är det fler som bankar på dörren :) Nu är vi 1254!
/Mikael
Kjell-Fohrman
Ja nu är det väl hög tid att betala in årets medlemsavgift om man inte vill missa en massa bra Ciklidbladsläsning med nummer 4 som höjdpunkt och kanonalmanackan för nästa år. Dessutom är väl bonuserbjudandet också snart på gång.
imported
Titta, där är jag ju. Låg och drog på förnyat medlemsskap - har haft sjukt mycket räkingar så jag vart tvungen att sålla och invänta bättre tider. Men fn vilken abstinens det har vart. Nu blev det akut och gick inte undvika längre. Nu inväntar jag en läckert smaskig bunt ciklidblad och ser fram emot fyran. Ska ta och plasta in dom eller arrangera nån haklappsanordning för att undvika dregel i dom. Klart, jag kan ju lägga mig på rygg och läsa förståss
Hej på er å ha de så gôtt
imported
Woohoo! Har man fått sitt medlemsnr. än tro? Hmm.. TESTING! :D
imported
Nä :(
Centurion
citat:Ursprungligen skickat av Zoonie
Woohoo! Har man fått sitt medlemsnr. än tro? Hmm.. TESTING! :D
Du lägger själv in ditt medlemsnummer i din profil...
Mikael
Nya medlemmar som tillkommit den senaste veckan:
Sten Kumlin, Bosse Kilåker, Jan-Erik Svärd, Carina Carlsson, Mattias Wessman, Markus Rüegg, Dag Martin Hagen, Erlend Johansen och Peter Nilsson (som fyller år idag och som fick medlemskapet i present, Grattis dubbelt upp alltså!).
1254 + 9 = 1263
1301 - 1263 = 38
38 kvar så se till att värva en medlem, eller varför inte ge bort ett medlemskap i present!
/Mikael