citat:det jag menar blir det inte lite konstigt om vissa saker här blir gratis medans de kanske kostar på zoopet, det jag menar då är att ni kanske lobbar mer för att få in de saker på zoppet för att då får ni deg medans ni kanske vill ha kvar det som det är här av just den orsaken. är det ur skägget tillräckligt?
Nej uppriktigt sagt så begriper jag inte ett dyft.
Det enda jag varit emot i denna tråd är förslaget att "Köp och Sälj" slås ihop med "Forumet" och vad har det med Zoopet att göra. Det har vi definitivt inte tänkt att göra på Zoopet. Tvärtom är jag övertygad om att det blir så på ciklid så kommer zoopet att vinna på det eftersom många då kommer att lämna ciklid.
I denna fråga har jag framfört en åsikt - i övrigt har jag inte sagt ett dyft.
Uppriktigt sagt så tycker jag att du är direkt oförskämd eftersom fakta är att genom åren så har NCS tjänat oerhört mycket på hjälpen från Zoopet och det har skett ett minimalt utbyte åt andra hållet.
Ett exempel - bannern ovanför med Zoopet-reklam är betald, NCS-bannern på Zoopet är gratis.
Ett annat - de flesta foton under de senaste åren i Ciklidbladet är Zoopet-foton - helt gratis självklart.
Ett annat - när ciklid.se bytte webbhotell så bytte de efter zoopet som hade köpt in alla nödvändiga program och rett ut alla praktiska och tekniska problem. Detta slapp ciklid eftersom de kunde ta del av zoopets "kunskap".
Man kan fortsätta räkna upp saker - men skit samma. Tycker dock att du skall sluta prata skit - se istället till att gör lite nytta för NCS. Att NCS-medlemmarna ställer upp för NCS genom aktivt arbete är det som kan föra utvecklingen framåt - inte avundsjukt gnäll.
Till nästa nummer av Ciklidbaldet har jag själv t.ex. skrivit "Cikliden" + 2 artiklar - vad har du själv bidragit med.