Du antyder att jag skulle utnyttja ciklid.se för zoopets räkning och det anser jag vara skitsnack.
Självklart kan du ha andra åsikter än vad jag har men argumentera då för dem istället för att misstänkliggöra andra.
Det enda negativa jag har skrivit i denna tråd är att jag är emot att blanda ihop forumet med Köp och Sälj och det står jag fast vid - självklart kommer det inte heller att ske en sådan förändring på zoopet (hur zoopet skall se ut kan jag påverka i hög grad - ciklid.se däremot minimalt eftersom jag "bara" är en av drygt 1100 medlemmar).
Vad gäller foton i allmänhet i forum så har jag två synpunkter (fast det är väl månader sedan denna fråga behandlades så varför dra upp det nu?)
1/ det måste ske på ett sådant sätt att de som har modem inte drabbas
2/ det måste ske på ett sätt som är relativt säkert utifrån risken av brott mot upphovsmannarätten
Är dessa bägge punkter uppfyllda är jag positiv till foton i forum.
citat:om jag drev två sidor o jag kunde ta betalt för den ena men inte den andra .så skulle det ligga ett klart intresse från mig att snabbare o villigare göra saker för den som man kan ta betalt för.
Nu är det NCS som driver ciklid.se, dvs ingen enskild person - visst Christian jobbar med Zoopet och sitter i NCS styrelse och du menar då alltså att han skall avgå ur styrelsen eller?
Själv är jag medlem i NCS och har så varit i 25 år men det får jag då tydligen inte ens vara om jag har en annan hemsida, eller?
Förövrigt så tycker jag att det vore smartare att komma med förslag på vilka förbättringar som kan genomföras så att de kan diskuteras (dvs det som Joakim efterlyste inledningsvis) om man vill förbättra ciklid.se än att komma med unkna insuniationer.