DaRe
Forumet ska vara avstängt om maninte är inloggad, med flit. Vi gjorde så för ett år sedan typ.
Att man hamnar i köp och sälj vette fasen varför, men vi känner till det
När får du upp: "Du måste vänta 10 sekunder mellan sökningarna. Försök igen om 6 sekunder."
jag lyckas inte provocera fram det
DaRe
Ändrade sortering lite så de ämnen med senaset inlägg hamnar överst.
Inte heller hoppar den automatiskt till Köp och sälj, tyvärr vet jag inte varför det blev så.
Har någon en favvosökning de vill ha snabblänk till så säg till
Bildernas storlek vet jag inte hur man ska fixa
Mathias-D
När jag har använt mig av "senaste 10 dagarna , senaste 100 dagarna" och sen går bakåt.
DaRe
Vad menar du med gå bakåt?
Senaset 10 dagar och 100 dagar är just sökningar, kanske det är lurigheten?
Mathias-D
När jag går bakåt en sida, sen fram eller växlar mellan 10 dagar och 100 dagar. jag antar att den tar det som en sökning och funktionen finns som ett hinder för överbelastning.
tege
Jaha då är man vilse i pannkakan igen då............. :)
tege
{"data-align":"none","data-attachmentid":"754782","data-size":"medium"}{"data-align":"none","data-size":"large","data-tempid":"temp_57127_1514034029486_388"} O bilder kan man ladda upp med.

tege
O ladda upp bilder blev ju inte lättare direkt.
DaRe
Vi kollar på en drag n drop lösning
Trafter
Alltid barnsjukdomar vid nya lanseringar. Tycker det är kul att vi uppdateras på olika sätt med jämna mellanrum. Att vi inte står stilla som förening. Snygg design förresten :)
DaRe
Det är en väldigt stor uppgradering, vi har inte uppgraderat forumet på många år. Nu har vi senaste versionen av vBulletin. Grundfunktionsmässigt blir det inte bättre än såhär, men nu kan vi välja moderna tillägg för att ta oss till ett ännu bättre forum.
Wilhelm
Senaste aktivitet funkar inte tycker jag. Det borde komma senaste inlägget och inte alla inlägg fråm första början!
Pettap
Det bra ut men jag har kanske inte hittat alla funktioner. Saknar eller hittar inte funktionen senaste nytt. Den kunde man klicka på förut och få alla inlägg man missat sen man var inne sist
DaRe
Det bra ut men jag har kanske inte hittat alla funktioner. Saknar eller hittar inte funktionen senaste nytt. Den kunde man klicka på förut och få alla inlägg man missat sen man var inne sist
Pettap
Ser inte lika ut på min Samsung men hittade den nu. Tack
HakanM
vill gärna ha bort blå text, svart ger bättre kontrast, åsså saknar jag mycket funktionen att se vilka som läst inlägg. Även om ingen svarar på ett inlägg känns det ju bättre om någon åtminstone läst det, nu har man ingen aning, denna funktion kommer garanterat leda till fler inlägg, Om någon skriver typ 4 inlägg utan svar o vetskap om att någon läst så är jag förvånad om denna vill skriva ett femte inlägg..... Att se bilder på inloggade medlemmar är bra men varför inte även namn?,
DaRe
kollar på detta
DaRe
jag har svart text, var har du blå?
HakanM
Det är lite blandat mellan svart och blå text, mest störs jag av att forumrubrikerna är blåa
mikoto
Nu har jag fått ett klurigt fel som varat några dagar. Jag kan inte skriva inlägg i Google Chrome, använder jag Microsoft Edge så går det bra dock. Har testat logga ut och in samt liknande lösningar utan framgång. Chrome uppdaterat till senaste versionen. Kan göra alla andra funktioner men det går inte trycka i svarsfältet :-) Går inte växla till advancerad editor heller.