tropfrog Det ser faktiskt ut som en extremt liten propagul. Jag har aldrig sett någon som är mindre än 20 cm. Oftast är de 30 cm eller strax däröver. Undrar om den var mogen för skörd? Spännande att få veta. Mvh Magnus
tropfrog Ok, nu förstår jag. Propagulen låg aldrig i påsen? Bilden ger iofs ingen referens. Men då utgår jag ifrån att den är normalstor. Mvh Magnus
Peaceful Ok, nu förstår jag. Propagulen låg aldrig i påsen? Bilden ger iofs ingen referens. Men då utgår jag ifrån att den är normalstor. Mvh Magnus Igen, Fröpåsen var bara som en lapp fastnålad på en zippåse med blöthushållspapper invirad runt rötterna.
Mikael-W Tack, Den jag försöker få bild på är väldigt kamra skygg... Finns en annan tråd om den i geophagus argyrostictus? Hade varit jäkligt surt om det är en till art i den gruppen jag fick. :/ Hej igen Såg nu att du skrev i den andra tråden att den misstänkte är stor (20 cm). Då är den definitivt ingen Biotodoma.
tropfrog Igen, Fröpåsen var bara som en lapp fastnålad på en zippåse med blöthushållspapper invirad runt rötterna. Jo, jag förstod det, men det tog ett tag. "Just rub it in":D:D