Centurion
Hej
Jag börjar bli nyfiken på hur det går med årets bonuserbjudande! Vad har hänt så här långt osv? :)
Mikael
Styrelsen håller på med förberedelserna för årets äventyr. Smärre förändringar i fråga om betällningsförfarandet och leverans kan bli aktuella men vi återkommer inom kort om detta.
Kan dock passa på att lägga ut en liten aptitretare inför vintern... Med största sannolikhet kommer alla medlemmar att få möjlighet att till ett enastående pris (som enbart i sig gör medlemsavgiften till en ytterst försumbar summa) införskaffa en oumbärlig produkt till det kompletta ciklidsthemmet Några få detaljer återstår för att sy ihop det hela. Stay tuned...
/Mikael
StefanL
Oj...nu stiger förväntningarna Mikael.:D
fredrikr
Jag tror det är en sådan där fejkad uppstoppad fisk som sjunger när man trycker på en knapp. Bränns det?
ozric
Nej,jag tror det är en keps el. t-shirt el kanske en fodrad härlig jacka ,för " några detaljer återstår för att sy ihop det hela". ;)
Mikael
...som sagt var, oumbärlig för det kompletta ciklidisthemmet...
...inte ens övriga styrelsemedlemmar vet ännu vad som väntar
...keep one dreaming
/Mikael
StefanL
"Oumbärligt för det kompletta ciklidisthemmet"...
Hmm...den raden tåls att tänka på. Det är alltså riktat emot ciklidister och inte akvarister generellt (eller så använder Mikael medveten taktik för att förvilla).:D
Loket65
Trodde ett tag på Back to nature bakgrund, men men inte bara för ciklidister....
Prayerman
Jag håller tummarna för 250 ml tetra min, skulle vara drömmen!
cfakvarielagret
--------------------------------------------------------------------------------
Jag håller tummarna för 250 ml tetra min, skulle vara drömmen!
----------------------------------------------------------------------
Det är väl en bra ide att alla säger vad dom skulle önska som bonuserbjudande för det är inte alltid så enkelt att hitta på något som alla har nytta av och dom inte redan köpt.
Vänligen
Christer
Mattias-Andersson
Någon bra bok, eller varför inte AN pellets??
HDahlberg
En oumbärlig produkt för mitt ciklidhem är ett akvarium med måtten'
Bredd 1600mm x höjd 500mm x djup 1000mm. Men det är väl en stilla nåd att bedja om.
Hasse
Prayerman
citat:Ursprungligen skickat av HDahlberg
Bredd 1600mm x höjd 500mm x djup 1000mm. Men det är väl en stilla nåd att bedja om.
Hasse
Ok, jag ändrar mig, det lät bättre :)
Centurion
citat:Ursprungligen skickat av HDahlberg
Hasse
Få ner ett sånt i ett "sverige-paket"? ;)
HDahlberg
Är inte dem så stora! Om inte måste vi snabbt föreslå f d Kungliga postverket detta!! :D
Hasse
HDahlberg
Skämt åsido! En liten pump eller power head är något som kan behövas på väg mot "Det stora blå".
Den något mer allvarlige och mindre skämtsamme Hasse samt mer som Christer önskade.
anli
Jag önskar att Tomten kommer med GROVA pellets, inta bara sånt där storsjöguppyfoder...
Mattias-Andersson
AN exel pellets i stora förpackningar, både small och medium skulle vara drömmen
anli
medium e hur små som helst! Men funkar iofs till småfisk typ 10 cm!
Föder upp min småfisk på en påse från förra året... bra prylar!
davide
Nog för att jag är llite lagomt i fyllan nu. Men eftersom det stod "kompletta ciklidisthemmet" så blir jag misstänksam mot en matberedare eller liknande för räkmixen... =)