Torsten
Medium e ju hur stora som helst!! ;)
Mina firrar får knappt in dom i munnen...
Så är AN ett alternativ kanske man skulle kunna välja storlek!
imported
Jag tror att vi kan ha svaret här på varför VF Tropheus Duboisi Maswa håller på att ta slut på marknaden. Ebjudandet är kanske en grupp med 30 st sådana för 800 pix???? :D
Ronnie-B
Det vore inte dumt med storpack pellets eller flingor för oss med många fiskar (som komplement naturligtvis till räkmixen).
Niclas-Larsson
10 valfria gratis fiskar i närmaste ciklid affär ....verkar ju vara en "oumbärlig produkt till det kompletta ciklidsthemmet"
cfakvarielagret
En bra sak som antagligen skulle bli uppskattat är saker till räkmixen
som tex Astaxanthin ev att dom är portionspackade Vitaminer Gelatin eller Agar
Hälsningar
Tomten (eller var det tomtar på loftet)
Mikael
...av en del säkert förknippad med njutning och nöje
...soon in every cichlid-home near you
/Mikael
wofflan
undrar hur länge vi skall behöva vänta...
Centurion
citat:Ursprungligen skickat av Mikael
...av en del säkert förknippad med njutning och nöje
...soon in every cichlid-home near you
/Mikael
Börjar tro på någon form av video med dokumentär om malawi/tangayika-området på kanske?... hmmm :)
cfakvarielagret
Jag tror jag vet men säger inget
Vänligen
Christer
deathdealer
Jag VET!!!!
En fjärrkontroll som du kan använda och stänga av frugan med när man sitter och snackar här/tittar på fisken/gör skötseln och med en memory-erase-knapp som gör att dom glömmer vad man köpt till karet/karen!!!
Fan va bra det skulle va...!!!
Deathdealer
Jolo
Jag vill ha en pH-mätare till ett fint pris. Är så dj..la trött på färgvätskorna.....;)
Johan-W
Större lägenhet ... ett 720 ... 2000 spänn till fisk ... och en veckas semester att fixa till och ytterliggare en vecka att sitta och njuta.
En ny bok skulle också vara trevligt :)
ozric
En film av nåt slag lät troligt...
roccster
Jag går på Deaths fjärr, den hade varit ovärderlig ;)
imported
citat:Jag vill ha en pH-mätare till ett fint pris. Är så dj..la trött på färgvätskorna.....
Är 500 pix ett fint pris? Titta då här:
http://www.sagitta.se/matutr5.html#anchor268858
roccster
Christer: den såg intressant ut. Moms tillkommer dock och då hamnar man ju på dryga 600:-
imported
citat:Christer: den såg intressant ut. Moms tillkommer dock och då hamnar man ju på dryga 600:-
Sorry! Tänkte inte på att det var utan moms. Jämför man med andra priser måste det vara ganska bra ändå?
Christer C
deathdealer
tjenixen gubbs!!!
nu kommer han med en dum fråga igen;
När man har fått ett "stabilt" vatten dvs bra kH och pH värde varför i hela friden hålla på att MÄTA detta värde i tid och otid?!?!?!?
Att skaffa sig en digital-mätare måste vara MER overkill än något annat???
Droppar...tja, om man nu skulle mäta pH värdet 1 gång/vecka, så skulle väl en test räcka ca 1år???? och det är klart...kostar testen under hundringen, så blir det grymmt ekenomiskt att köpa en digital-mätare för 600-2500:-!!!
Vill inte vara kritiskt MEN det måste väl finnas bättre saker att önska *S*
Biobollar......svindyra, och dom håller ju inte hur länge som hellst.....för det verkar som de flesta här är ekonomer, så det borde väl vara ett bra förslag!!!
En som vanligt RETLIG Deathdealer *S*S*S*S*
Ola-Svensson
Efter att i åratal använt de väldigt enkla färgvätskorna och i förväg aldrig gissat fel på vad de ska visa så mäter jag aldrig någonting längre och enligt mig är pH pennor skräp (erfarenheten kommer från undervisning).
deathdealer
Rock ´n Roll Ola Svensson :-)
Det var roligt att det fanns samma tänk (har själv använt pH meter både digitala och kemiska vi labbar på skola) och INGET har varit lättare än de tester jag använder till karen!!!
Deathdealer