StefanL
Studieresa till Knutby för att träffa mig eller?:D
MrFish
kopia !
MrFish
Kopia 2# (är oskyldig)
MrFish
Tjena Tricella och tack för senast ! Ja en studie resa till Knutby vore en trevlig "Julklapp" till Herr. Krister :D
pega
Har du hakat upp dig Mr Fish ?????
imported_na16
Ta bort handen från tangentbordet! Mr.Fish
StefanL
Det är forumet som är ganska instabilt just nu...alltså inget extra handpålägg hos Mr Fish m m.:D
MrFish
Instabilt -Ja tack ! ,Kollade med några polare, de hade också
problem med forumet !
Jonas-E
Detta skulle jag vilja se i bonuserbjudandet:
Tanganyika-cichlids in their natural habitat av Ad Konings
Dito om malawiciklider, fast på svenska
Pelletsfoder i större förpackningar
Kanske det där astaxanthinet som någon i foruemt fixat fram för medlemmarna?
kanske svårt att fixa: Neuthauma-snäckor till snäcklekare från tanganyikasjön?
lite idéer från min sida.
Ang. t-shirt grejset, "MAL ner dem" var skitskoj.
Jag kom o tänka på en liten slogan för alla Malawifantaster, "Mbuna rocks"
På t-shirten kunde man ha en bild på en Ps.demasoni som spelar hårdrock för fullt ös :)
Centurion
citat:Ursprungligen skickat av Joakim Draktoft
Det blir nog relativt snart då vi i helgen har styrelsemöte per telefon och där skall besluta datum för presentation, samt innehåll.
;)
Joakim-Draktoft
Inom kort kommer utskick att göras, samtidigt som vi också lägger upp detta på Ciklid.se. Mikael är den som kommer att kommunicera ut vad som gäller.
Vi pratade om Bonuserbjudandet igår och det var några få saker som återstod, dock brinner det i knutarna att få ut erbjudandet, så att leverans kan ske detta år (helst innan jul).
Ricard
HEJ HEJ!
Tänkte bara fråga hur det går... Det brinner väl ännu mer i knutarna nu antar jag..?
Mvh.
Micke
På kvällens styrelsemöte kommer de sista detaljerna att spikas.
Ricard
citat:Ursprungligen skickat av Micke
På kvällens styrelsemöte kommer de sista detaljerna att spikas.
Lycka till med det Micke och tack för fin kalender!
So
Lite sent ute antar jag, men Konings nya Tanganyikabok vore ju mumma i paketet. Om den hinner komma ut i tid vill säga.
ZakatH
Kan hålla med Pär om Lambojs west african cichlids. hade vart finemang
cichlids4fun
citat:
Kan dock passa på att lägga ut en liten aptitretare inför vintern... Med största sannolikhet kommer alla medlemmar att få möjlighet att till ett enastående pris (som enbart i sig gör medlemsavgiften till en ytterst försumbar summa) införskaffa en oumbärlig produkt till det kompletta ciklidsthemmet Några få detaljer återstår för att sy ihop det hela. Stay tuned...
/Mikael
Hej!
vilket av sakerna var det som detta var???
mvh
Peter
Johan-W
Lite synd att det jag är intresserad av, är billigare att beställa från akvakompis. Men det är marginellt (någon 50-lapp), så jag kanske skickar efter från NCS i alla fall. Därför undrar jag: om man beställer - när kan man förvänta sig få grejorna (om man betalar in pengarna samma dag som man beställer). Ställde samma fråga på en annan tråd igår, men fick inget svar :(
Ricard
citat:Ursprungligen skickat av Johan W
om man beställer - när kan man förvänta sig få grejorna (om man betalar in pengarna samma dag som man beställer).
Ursäkta men har bonuserbjudandet blivit utsänt? Jag har inget fått, har ni andra det???
Gandalf
Hej
Jag har inte heller fått något bonuserbjudande.
/ Robban