citat:Ursprungligen skickat av cichlids4fun
citat:Med anledning av att det startat en ny tråd i detta ämne så vill jag rekommendera att diskussionen fortsättningsvis förs i tråden:
men min fråga ovan hör ju till denna tråd inte den nya!
citat:citat:
--------------------------------------------------------------------------------
Kan dock passa på att lägga ut en liten aptitretare inför vintern... Med största sannolikhet kommer alla medlemmar att få möjlighet att till ett enastående pris (som enbart i sig gör medlemsavgiften till en ytterst försumbar summa) införskaffa en oumbärlig produkt till det kompletta ciklidsthemmet Några få detaljer återstår för att sy ihop det hela. Stay tuned...
/Mikael
--------------------------------------------------------------------------------
Hej!
vilket av sakerna var det som detta var???
mvh
Peter
mvh
Peter
Hej Peter!
Jag missade din fråga (ska putsa glasögonen bättre till nästa gång).
Angående din frågeställning så har det uppenbarligen skett ett missförstånd, i vart fall verkar det vara två stycken som har sett det hela på samma sätt ;) Det bonuserbjudande som nu gått ut har inget att göra med den "aptitretare" som jag la ut tidigare i denna tråd. Det kommer med andra ord att dimpa ner ett annat erbjudande hos alla medlemmar under 2005.
/Mikael Mayer