citat:Ursprungligen skickat av Tricella
citat:Det är ju helt tydligt att en som sysslar med CA har en intressantare hobby och är mer passionerad än en malawinörd.
Sicket kvalificerat skitsnack, oj oj oj.:D
Självklart är det bra att CA finns i såpass stor del som den gör här på forumet. Jag ser gärna att den t o m blir större...intressanta fiskar, bara synd på att dess ägare verkar aningen trångsynta.;)
Förresten så är det väl CA-folket som driver mer med övriga än tvärtom. Varför kan man ju bara spekulera i...men har man bara en fisk i en 375a så kanske det blir lite tråkigt ibland.:D
Onekligen så finns det mer att berätta om när man har CA, vad det beror på låter jag vara osagt nu, har ju sagt det förut;)
Njaa trångsynt , snarare att jag tycker att eftersom det är två läger som aldrig kommer förstå varann, så varför ens försöka?
Här är det CA ciklider som åker på pälsen av diverse afrikaentusiaster när tråden heter " Centraler fightas" , även dess ägare . Det går ju inte för sig!
Skapa er en tråd med titeln " Varför CA suger";) eller nåt, men det är inget bra när tråden "hijackas" av föraktande afrikaentusiaster.:)
Fast det är ju förstås anli:s sak att avgöra.
Mvh Jari