citat:
Men jag tycker inte att jag har fått något svar av dig på varför inte upphovsrättsfrågan är ett problem.
Okej. Låt oss ponera att det faktiskt är ett stort problem - då kan ni gå på spåret att enbart betalande medlemma får ladda upp bilderna, men själva forumet är öppet för alla att kommentera och läsa. Det löser även problemet med att folk måste använda sig av Övrigt-kategorin vilket verkligen känns knasigt.
Jag vet inte om ni insett en sak: Ni kommer bara göra en väldigt kortvarig vinst iform av några få extra medlemmar innan 2005
enbart eftersom folk vill ta del av fotokunskapen som dom vet är stor bland vissa av era medlemmar - men allteftersom tiden går så kommer ju då även vetskapen om denna stora kunskapskälla gå förlorad. Inga nya potentiella medlemmar vet att ni har några riktigt vassa fotografer i ert stängda fotoforum och därför gör ni heller ingen vinst iform av nya medlemmar som går med för att dom vill kunna frottera sig med dessa.
Så för att använda Kjells argument tillbaks på honom själv: Något man inte vet existerar saknar man inte - och vill absolut inte betala för det heller.