Centurion
Hehe, ägd :)
MrFish
[quoteKänner du dig strypt och inträngd i ett hörn av alla nya moderatorer Fisken?
] Nej ,inte direkt; jag kan bara konstatera att inte gör mitt
bästa för att skaffa nya vänner på forumet. Jag stack ut hakan rätt så långt och åkte på en rejäl käft-smäll, sånt som händer....
Ps. Mr.Death ,jag gjorde tydligen en missbedömning av dina meriter och kunnande, om det nu är värt något -sorry !
roccster
Att vara moderator i ett forum handlar inte bara om att man ska ha viss kunskap om det forumet handlar om. Det handlar om att ha sunt bondfurnuft och veta vad forumet har för riktlinjer. Att låsa en tråd med personliga påhopp har inte 5 cent med kunskap om akvariefiskar att göra.
När det gäller att ålder inte har ett skit med att vara moderator att göra tycker jag att du, MrFish, har helt fel. Visst finns det många mogna tonåringar där ute, men en testosteronstin kille med moppemush har ibland lite lättare att aggera innan, och tänka efter.
nils42
Ja , ja det har nog sagts också i annat sammanhang. Har man inget att gräla om, skaffar man sig anledning. Min åsikt: kul med de nya moderatorerna! Jag kan inte annat än att räkna med att det fungerar bra som hittills.
deathdealer
Gubbar & gumms!
Jag tycker att hela grejen är avklarad! Att någon har en åsikt (rätt eller fel) köper jag, och Mr Fish har svarat!
Att han skulle börja passa sig för vilka vänner han skaffade sig här vore väldigt olyckligt, för killen besitter massor av kunskaper!
Nä - nu släpper vi detta, och bygger vidare på ett superforum!
Deathdealer:D
Ps. Mr Fish - noooo hard F!;)
imported
Något som helt klart hedrar Mr Fish är att han kan ta ett steg bakåt och be om ursäkt om han gått för långt eller haft fel. Det är inte alla som klarar. Starkt Fisken! :)