imported_na11
Hejsan!
Vem är eran favoritforumist? Motivera gärna!
Robin
Jag vill nog nominera mig själv. :D
Snäll, neutral.. en hyvens kille!
:D:D:D:D:D
Orppo
citat:Ursprungligen skickat av Moi
Hejsan!
Vilken är eran favoritforumist? Motivera gärna!
1:Hutti.
2:full av kunskap,full av humor.
:)
malawi_voodoo
Hutti? :S han som hade förslaget att det ska vara ett inträdesprov för att få delta på forumet, så man slipper noobsen. haha...
Nej Stefan "tricella" är forumkungen i mina ögon :D
Henrik-Dehlin
För mig är BS & Sillstryparn kungar dom har vart med i många trådar som man kan läsa om och om igen när man har tråkigt :D
Och dom är inte bara roliga utan dom kan även en hel del!
Fredrik-H
Ja, Sillstryparn måste jag erkänna att aldrig kunde sluta att vara lite smått imponerad av...BS tror jag är en helt vanlig kille men en sån som tror att det är viktigt att ha BMW.
Nu när jag nämner ett varumärke så hör jag honom skrika "Nej inte BMW, det måste vara Koenigsegg!!
Jag högg in på BS ganska rejält en gång för några år sedan men det liksom löste sig ganska bra tycker jag. Hoppas att det funkar på liknande sätt med de nuvarande tvisterna.
Orppo
Fredrik vad menar du med BS?
Fredrik-H
En medlem här på vårt forum som kallar sig BS.
Tony
Jag får nog hålla med om att BS ligger bra till på listan. Han står på sig för sin övertygelse om att inget skall göras halvdant till 100% trots att folk brukar ösa skit på honom för det =)
deelay
Måste nog hålla med om att bs ligger på topp.
malawin
Som ny här på forumet gillar jag Hank:D
Skön stil, bra tips och snyggt kar;P
Mvh Malawi´n
deathdealer
pratar vi intressanta artiklar här på forumet; OLA - utan tvekan!
Övrigt - skulle inte vilja vara utan nån aver *skrattar*.....
Alla har nåt att bidra med, men ihärdigast def. Tricella, Latjo; Hank!, Samlad; Fredrik H, Stil; Anli, sista ordet; Kjell!....sen är det ett grymmt bra massa annat folk....
Deathdealer
anli
Fiskar.nu!
Vart tog du vägen...
Annars Robin.. lugn, trevlig å sansad. Mer mogen än alla andra medelålders (30+) bittra å bråkiga gubbar med jätte-egon (har inte uteslutit mig själv):D.
GoSatta
haha jag håller med Anli!! Fiskar.nu var en riktig höjdare =)
deathdealer
Anli; var det en pik till en 30+ Deathdealer:D
Gosatta = stadig!!! ;)
Fasen - ni ser BARA massa bra folk!
Deathdealer
anli
citat:Ursprungligen skickat av deathdealer
Anli; var det en pik till en 30+ Deathdealer:D
:D nej, man inte beskylla dej för att vara bitter:D
Robin
Anli: Jag förstod inte heller riktigt.. eller jo nu efter att jag läst det 4-5 ggr.. då.
PS. Hur ska vi göra med t-shirtarna?
odilou
1. bärnstenen
2. klassisk ära
3. sillstryparn
imported_na21
tommy k,ola svensson,mr fish är väl topp 3.Botten? får man säga det?Tex forumets pösmunk, eller för den delen forumets pelle jöns,förutom mig själv då;),Så tycker jag att det är:Nähä tänkte väl det,var väl emot nån regel de me
Johan
personligen tycker jag ola har mycket att tillföra, bra faktakunskap.