anli
Kul att kolla igenom gamla trådar... man glömmer så fort!
Det har ju faktiskt funnits en del forumister som kunde formulera sig bra med väldigt vass penna!:D Vart tog de vägen?
Välskrivna inlägg med lite elak touch kan vara rätt underhållande ibland;)
ps Ola e bra, håller med...
imported_na22
Ola
jarinen
Jag tycker alla som har sån pass självdistans att de har råd att vara ödmjuka i sin framtoning är mina favoritforumister. Det finns många på det här forumet, det vill säga som svarar på enkla "dumma" frågor utan en överlägsen ton ochså vidare.
Kjell Fohrman, experternas expert är lite för lågfrekvent på ciklid.se numera tycker jag, men det har väl sina förklaringar(Zoopet plus).
Mvh Jari
Alexander-Ylipaa
Mr.fish är en av mina favoriter...:D
Mattias-Olsson
citat:Jag tycker alla som har sån pass självdistans att de har råd att vara ödmjuka i sin framtoning är mina favoritforumister. Det finns många på det här forumet, det vill säga som svarar på enkla "dumma" frågor utan en överlägsen ton ochså vidare.
Håller helt med! Sen så tycker jag att de som visar sig själva på bild i regel håller bra klass.
specmats
när det gäller fakta är tropfrog, kjell fohrman och cutekid säkra kort
specmats
wow! nu skrammlade inläggsantalet igång-efter 2 år! måste bero på ""
Johan-W
Mina favoritforumister är de som tar sig tid att svara på mina frågor. Tack för er hjälp!
MrFish
citat:Mina favoritforumister är de som tar sig tid att svara på mina frågor. Tack för er hjälp
Ehh... Kan jag kanske få svara på något?:D
Nyllet90
som den nybörjare jag är så vet jag inte vilka hälften av de ni talar om är, men jag måste nominera mr.fish, tricella och zapi...
mina absoluta favorit forumister. Alla tre är mycket seriösa och inne sitter mycket kunskap.
mvh n00ben
bmwpower
Jag säger fhorman för att han gilla att diskutera åled på forumet:D
pega
Jag tycker att anli är forumets konung !
skorpio
Här kommer listan från lilla mig:
Ola Svensson..(Glimten i ögat..STORT kunnande..ironisk)
Tommy K (Kan och vågar sticka ut hakan..törs stå för sin sak)
Hutti (trot eller ej!...humoristisk..ironisk...vass.. kunnig)
Mr Fish (en blandning av de tre föregående)
Herr Död ( Verkar alltid ha ett *asg* på lut en positiv snubbe)
+några fler som kommer härefter....Stå på er boy's!!!!!!!!
............................Moss
tropfrog
Jag håller på Ola och Klassisk ära. Båda besitter mycket kunskap, den ena mer ödmjuk än den andra, gissa vem;)
MVH
Magnus
Tommy-K
Ola Svensson is "the man"!
FI
Jepp jag säger också Ola Svensson. Han skriver inte så ofta i trådar jag själv häckar i men då han väl skriver så bör man ta sig tid att läsa, han har alltid nåt vettigt att säga och har kunskap att backa upp sitt påstående med.
Dessutom räddade han mina jaggor. :)
TroffeMicke
Då måste jag slå ett slag för den störste av dom alla.
Kjell Fohrman,han har ett enormt kunnande och vetande som fler här på nätet skulle kunna ta del av.
Jari "Jarinen",lugn,sansad och säger inget utan att ha ngt. vettigt att säga.En TÄNKVÄRD kille.Beundrar dig och ditt lugn.Fler skulle följa hans etik här på forumet.
Ola Svensson;engagemang,logisk,pedagogisk,en levande databank med ett stort kunnande och mycket tänkvärt levererat till oss alla.
Anders "Anli",många tänkvärda ord från den killen.
Mr.Fish,Ett stort kunnande och otroligt slagfärdig humor.:D
Fredrik Hagblom,med sitt stora kunnande och stillsamma attityd.
Stefan "Tricella",nyfiken och logisk i sina tankar.
Mike Noren,kunnig kille som gärna delar med sig.
Fler finns det,inte att förglömma.
Vänligen Micke
Stelin
Fredrik H-Mike Noren-Kjell Fohrman
medgix
death dealer - solklar... Tog sig mod och gav mig sitt telefonnummer då jag hade "problem" med mitt akvarium! visade sig att han hade rätt och jag tackar han så hemskt mycket! :D
MrFish
-personligen- vill jag inte tycka något alls- I love You all !
,Men.. 1, Är Tricella (jävligt sympatisk snubbe )2/ Stefan Larsen
(Ja, dom har har ju samma namn,)alias "Death Dealer".
-Varför = har aldrig korresponderat med skönare snubbar, ser fram emot att träffa dom i Filipstad !
Off the record : Scorpio + Hutti (För att dom skriver så skönt....)
Mycket vänliga hälsningar från Patrik Bergh !:D