ChristianAlfredsson
En gyllene regel på Ciklidstämmor är att inte klanta sig inför han som skriver artikeln.
anli
Ja, du Stefan :D... obetalbart!
Alexander-Ylipaa
Nu har vi fått förklaringen till varför Stefan sprang omkring med vattenberedningsmedlet. :D
imported_na20
Hej!
Tack för en bra tidning,som vanligt så håller CB en hög internationell standard.Mvh Ann-Mari
deathdealer
jamenvaf-----! *asg*
Par öl i benen, inteenaningvadförskräp som var kvar på bordet...(sista grejerna som fanns) och så får man PROTESTER när man tar en FET dunk me något bra!!!
Sen ser man dessa små underliga förpackningar....och vad gör varje redig man...greppar en av de 10 LIKA förpackningarna på bordet...och överlämnar detta med ett stort leende när man tror att man varit duktig...ICKE!!!!! *ler brett*
Men va fasen...den BJUDER jag gärna på!!!
Stefan
StefanL
Är det inte Robin som finns med på bild över innehållsförteckningen? Där det står "27"? Som f ö är sidan om Ciklidstämman.
För övrigt kan jag återigen konstatera att NCS har givit ut ett CB fyllt med mycket intressanta artiklar! Det är kanon att få ha denna tidning i sin näve en måndagkväll som denna...underbart!
Pssst Stefan: Det "misstag" du får gliringar över nu raderar du bort totalt med din artikelserie om bildhantering och photoshop! Kanon!!
(även om jag ler lite extra åt din lilla fadäs också...men det är inget som säger att jag inte hade gjort likadant...jo förresten...jag hade aldrig gjort det. Tyvärr Stefan. *asg*):D
Zaphi
Jösses, från att aldrig ha varit med i CB innan så är jag nu med på 3 ställen! Men det är klart, ska det va så ska det va ordentligt! ;)
olaJ
Har alla andra fått den redan? Min brevlåda var toktom......hoppas den kommer i morgon då.
GoSatta
Stackare, för en gångs skull fick jag den samtidigt som alla andra, nog första gången tror jag sen jag flyttade till postens hemmakommun Solna.
Tony
Ola, du är inte ensam.. brevbärarn i mina hemtrakter har nog förkylda hästar till vagnen eller något ;)
StefanL
citat:Jösses, från att aldrig ha varit med i CB innan så är jag nu med på 3 ställen!
Sidan 3, 19, 23 och 39...Viktor. Du dominerar ju!:D...men du är inget vidare på matematik va?;)
Zaphi
Jodå, jag hade 5:a ;)
Jag räknar inte den första, det är ju bara "reklam" för vad som komma skall haha... Jag är ju med på tre olika saker dådå! Själva bilderna på mig är väl inte så viktiga
StefanL
:D Nej det kan man kanske inte påstå...
Artikeln "Ciklider med eget rum" är intressant att läsa, kul med din lokal!
imported_na20
Hej!
Mycket fina foton på fiskarna Stefan.Mvh Ann-Mari
Mikael
:(
Igår fick jag 12 CB i min brevlåda som saknade etikett. Det verkar tyvärr som att en del etiketter har ramlat av i posthanteringen = dags att byta etikettmärke. Jag hoppas innerligt att det inte är fler som havererat, den som inte fått sitt CB senast denna vecka hör av sig på medlem@ciklid.se så kommer en ny tidning omgående.
/Mikael Mayer
wofflan
själv var man ju lycklig igår när CB dök upp samma dag som för de flesta andra, det här med när posten delar ut post verkar ju mest vara ett lotteri.
Kul att läsa både om Alex diskuserfarenheter och Viktors lokal.
Alexander-Ylipaa
Ska nog beställa sånna där ölglas, har brist på yngelakvarium! :D
cichlids4fun
Hej..jo min etikett satt löst hade flyttat på sig och vikt sig men jag fick iaf den så helt löst var den ju inte.
Mvh
Peter
Tascha
Då har man snart bläddrat isönder detta Ciklidblad också.
Mycket intressant läsning.
Vilket kanonerbjudande på Fodret.
280 spänn för ett kilo AN Excell. Otroligt.
Hasse_H
Fick också mitt CB häromdan. Med personlig hälsning o allt
Som vanligt ett höjdarnummer. :)